۳ بهمن ۱۳۹۲، ۸:۵۲
کد خبر: 81007160
T T
۰ نفر
نقش رسانه های گروهی در برابر توطئه های دشمن راهبردی است

یزد - ایرنا - كارشناس ارشد رسانه یزد گفت: نقش رسانه های گروهی در تبیین اهداف نظام و ثمرات آن و خنثی كردن توطئه های فرهنگی و رسانه ای دشمنان بسیار راهبردی است .

حجت الاسلام والمسلمین ' روح الله مروتی ' روز پنج شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان با بكارگیری رسانه های مختلف گروهی علیه نظام اقدام می كنند .

وی خاطر نشان كرد: سرعت تبادل اطلاعات در دنیای كنونی به حدی است كه باید از آن برای بیان اهداف و ثمرات انقلاب اسلامی استفاده كرد .

معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد تصریح كرد: در موضوع رسانه و ارتباطات آنچه كه خیلی مهم و اثر بخش است ، سرعت تبادل افكار و اطلاعات است .

مروتی اظهار داشت: رسانه های مختلف گروهی نظام در بخش های مخنلف باید به وظایف خطیر خود در این عرصه خوب و به موقع عمل كنند و مبین دستاوردهای نظام باشند .

وی در ادامه به نقش اساتید در تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانشجویان اشاره و خواستار بهره گیری از این فرصت شد .

این مسئول به اهمیت بازدید اساتید و دانشجویان در طول سال و دهه فجر انقلاب اسلامی از مراكز علمی و كارخانجات مختلف اشاره كرد .

كارشناس ارشد رسانه یزد با تأكید بر اینكه باید اساتید و دانشجویان با حضور در برخی از مراكز مختلف علمی و كارخانجات بطور ملموس در جریان ثمرات گسترده نظام قرار گیرند، خواستار بیان حداقل 35 دستاورد مهم و اثربخش 35 ساله گذشته انقلاب اسلامی به دانشجویان و اساتید شد .

استاد ارتباطات دانشگاه یزد در ادامه از كمیته های مختلف ستاد دهه فجر یزد خواست تا نسبت به جلب مشاركت اساتید و دانشجویان در برنامه ها اقدام نمایند.ك3

7536/1968