۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۳:۱۳
کد خبر: 81062294
T T
۰ نفر
پيش بيني استقرار 1100 شركت دانش بنيان در پارك فناوري پرديس

تهران-ايرنا- رييس پارك فناوري پرديس گفت: پيش بيني مي شود كه 1100 شركت دانش بنيان در پارك فناوري پرديس مستقر و اين پارك به زودي به بزرگترين منطقه فناوري در ميان كشورهاي منطقه تبديل شود.

به گزارش ايرنا از روابط عمومي و اطلاع رساني معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، مهدي صفاري‌نيا گفت: با تاكيد دولت تدبير و اميد بر ارتقاي علم و فناوري و مراكز دانش‌بنيان كه نشانه اين امر بودجه اختصاص يافته به حوزه‌هاي علمي و فناوري است، برنامه‌هاي اجرايي پارك پرديس سرعت گرفته و پيش بيني مي‌شود اين پارك در آينده قادر به استقرار 1100 شركت دانش‌بنيان باشد.

رييس پارك فناوري پرديس ادامه داد: همچنين احداث پارك فناوري سلامت توسط معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري با مشاركت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و احداث پارك فناوري اطلاعات و ارتباطات توسط اين معاونت با مشاركت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات از جمله برنامه‌هاي آتي پارك فناوري پرديس است.

وي گفت: پارك فناوري پرديس به عنوان محيط استقرار كارآفرينان و يكي از نهادهاي اجتماعي موثر در امر توسعه فناوري و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش مدار و اشتغال زايي عامل كليدي براي موفقيت در توسعه اقتصادي كشور است.

صفاري نيا در پايان يادآور شد: هم اكنون اعضاي خانواده پارك فناوري پرديس 130 شركت دانش بنيان است كه با توجه به تاكيد بر اشتغال، پيش‌بيني مي‌شود، حضور شركت‌هاي دانش‌بنيان در پارك فناوري پرديس رشد چشمگيري يابد.

علمي(2)**2038**1581
۰ نفر