۹ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۵۲
کد خبر: 81065307
T T
۰ نفر
مقاومت ملت در برابر تحریم ها، دشمنان را ناامید كرد

گنبدكاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدكاووس بااشاره به مقاومت ملت در برابر تحریم های اقتصادی، گفت: این مقاومت و ایستادگی سبب ناامیدی دشمنان شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین 'محمدحسین سبحانی' روز جمعه در جمع نمازگزاران این شهرستان، افزود: موفقیت های ایران در مذاكرات هسته ای سبب به رسمیت شناخته شدن حق غنی سازی كشور و نیز حضور مجدد تجار كشورهای اروپایی در ایران شده است.

وی گفت: این موفقیت ها حاصل مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی های دشمنان بود ضمن اینكه ناراحتی دشمنان اسلام بویژه رژیم غاصب صهیونیستی را به همراه داشته است.

حجت الاسلام سبحانی همچنین بااشاره به ابلاغ سیاست های كلی اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، اضافه كرد: مسوولان باید ابعاد مختلف این سیاست ها را برای مردم تبیین و با مشاركت آنان درجهت تحقق این سیاست ها گام بردارند.

وی تصریح كرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی كشور را از وابستگی صرف به درآمدهای نفتی خودكفا و تحریم های اقتصادی دشمنان را نیز خنثی خواهد كرد.

خطیب جمعه گنبدكاووس همچنین بااشاره به هفته امور تربیتی برلزوم تربیت صحیح اسلامی نسل آینده ازسوی پدران و مادران، معلمان و مسوولان تاكید كرد و گفت: هرگونه سهل انگاری دراین خصوص خیانت به انسان، اسلام و عبودیت خداوند است.

حجت الاسلام سبحانی افزود: اساس خلقت انسان و فلسفه رسالت پیامبران و اولیای الهی، تربیت انسان جهت رسیدن به سعادت كمال بوده است.

وی همچنین با گرامیدشت هفته احسان و نیكوكاری و سالروز تشكیل كمیته امداد حضرت امام، برلزوم توجه بیشتر به نیازمندان در آستانه سال نو، تاكید كرد و گفت: دستگیری از نیازمندان موجب رضایتمندی خداوند است.

حجت الاسلام سبحانی، نظارت بیشتر مسوولان بر قیمت ها و رعایت انصاف ازسوی كسبه و بازاریان در فروش اجناس بویژه درایام پایانی سال را مهم و ضروری دانست و از دولت تدبیر و امید در سفرهای استانی و دیدار با مردم قدردانی كرد.

وی همچنین با تبریك هفته منابع طبیعی برلزوم توجه بیشتر به درختكاری بویژه دراراضی كم بازده این شهرستان تاكید كرد و گفت: تبدیل اراضی كم بازده به باغات زیتون علاوه بر افزایش درآمد كشاورزان در تولید ملی نیز موثر است.

شهرستان گنبدكاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/7479/622/