۲۴ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8107235
T T
۰ نفر

معاون دبیرکل حزب الله :

۲۴ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 8107235
معاون دبیرکل حزب الله : حزب الله با تحمیل هر نوع قیمومیت خاریجی بر لبنان مخالف است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/07/24 سیاسی.لبنان .حزب الله بیروت - معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد این حزب با تحمیل هر نوع قیمومیت خارجی بر لبنان مخالف است .
به گزارش ایرنا از بیروت، شیخ نعیم قاسم این موضوع را روز چهارشنبه در جریان دیدار دمسکینوس منصور رهبر مذهبی مسیحیان رم ارتودکس برزیل با وی مطرح کرد .
معاون دبیرکل حزب الله افزود ما به اجرای پیمان طائف برای بنای دولت قوی ، عادل و معتقد به مقاومت که مفید بودن خود را در آزادی و دفاع ازخاک لبنان ثابت کرده پایبند هستیم .
پیمان طائف یا میثاق ملی لبنان در سال1989 با حضور شخصیت های سیاسی لبنان در شهر طائف عربستان امضا شد و به جنگ 15 ساله در این کشور پایان داد.
وی گفت لبنان کشوری با اصل همزیستی مسالمت آمیز است و فرزندان آن می توانند با همکاری مانع دخالت خارجی ها شوند که می خواهند امنیت ما را به بازیچه بگیرند.
شیخ نعیم قاسم افزود داشتن گرایش های دینی و سیاسی حق مشروع و قانونی هر کسی است و این مانعی بر سر عقاید مشترک بین ادیان آسمانی در مقابله با ظلم و فساد و تسلط استکبار واشغالگری نیست.
خاورم 2082 ** 265 شماره 245 ساعت 20:59 تمام
۰ نفر