۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۰۰
کد خبر: 81074666
T T
۰ نفر
شركت هاي چيني در پروژه‌هاي اقتصادي و تجاري يزد سرمايه گذاري مي كنند

يزد- ايرنا- سفير چين براي سرمايه گذاري شركت‌هاي چيني در اجراي پروژه‌هاي اقتصادي، تجاري و عمراني در استان يزد اعلام آمادگي كرد .

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا از روابط عمومي ميراث فرهنگي ، گردشگري و صنايع دستي استان يزد ، يوهونگ يانگ و هيات همراش در ديدار با استاندار يزد در هتل صفائيه ، بررسي زمينه‌هاي لازم براي همكاري بين شركت‌هاي بخش خصوصي و تجار و سرمايه گذاران چيني و اجراي طرح هاي اولويت دار در استان يزد از اهداف سفر خود به اين استان بيان كرد .

وي اظهار داشت: در دولت جديد فرصت توسعه مناسبات و همكاري‌هاي اقتصادي، تجاري و سياسي بيش از گذشته فراهم است .

يوهونگ يانگ افزود: روابط و مناسبات سياسي و اقتصادي دو كشور چين و ايرن در سطح بسيار بالايي قرار دارد و اراده سياسي در هر دو كشور براي تقويت و توسعه اين مناسبات وجود دارد .

سفير چين يادآور شد: يزد از همه شهرهاي ايران زيباتر است .

استاندار يزد هم در اين ديدار گفت: مناسبات بين دو كشور ايران و چين در عالي ترين سطح خود قرار دارد و هر دو كشور مصمم هستند كه اين مناسبات را روز به روز توسعه و گسترش بدهند .

سيد محمد ميرمحمدي افزود: بايد مناسبات بين دو كشور را به سطوح مختلف استان‌ها توسعه داده و از همه ظرفيت‌ها، امكانات و توانمندي‌هايي كه در كشور وجود دارد براي تداوم و افزايش اين همكاري‌ها استفاده كنيم .

محمد مهدي شرافت رييس سازمان ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان يزد هم در اين ديدار مطالبي در زمينه اهميت فرهنگ ايران، چين و يزد مطالبي را ارائه كرد.ك/1

7546/1968