۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۵۳
کد خبر: 81156141
T T
۰ نفر

زمین ناحیه صنعتی نیر به سرمایه گذاران واگذار می شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۵۳
کد خبر: 81156141
زمین ناحیه صنعتی نیر به سرمایه گذاران واگذار   می شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شركت شهرك های صنعتی استان اردبیل از واگذاری زمین به سرمایه گذاران برای احداث واحدهای صنعتی و تولیدی در ناحیه صنعتی نیر خبر داد.

به گزارش ایرنا ، ابراهیم فریدی روز پنجشنبه در بازدید از روند پروژه های در دست اجرای ناحیه صنعتی نیر گفت: استان اردبیل 16 شهرك و ناحیه صنعتی مصوب دارد كه از این تعداد یك شهرك و یك ناحیه صنعتی در شهرستان نیر احداث شده است.

وی افزود: ناحیه صنعتی نیر با مساحت 29 هكتار است و 20 هكتار به عنوان زمین های صنعتی برای استقرار صنایع فلزی و غیرفلزی ، نساجی ، شیمیایی ، برق ، مواد غذایی ، كانی و سلولزی طراحی شده است.

وی به پروژه های در دست اجرای ناحیه صنعتی نیر اشاره كرد و گفت: در این ناحیه صنعتی شبكه توزیع برق 20 كیلو ولت به طول سه كیلومتر و شبكه توزیع آب به طول 3.5 كیلومتر اجرا شد.

فریدی اظهار كرد: عملیات خاكبرداری و خاكریزی و یك لایه زیر اساس در این ناحیه صنعتی به اتمام رسیده و جدول بندی، جمع آوری آب های سطحی در حال اجراست.

وی گفت: با واگذاری زمین در این ناحیه صنعتی و نیز استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی زمینه های ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی شهرستان نیر فراهم می شود.

ناحیه صنعتی نیر در حد فاصل جاده اردبیل به تبریز احداث شده است.شهرستان نیر در 35 كیلومتری جنوب اردبیل واقع است.

8123/593