۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 81192345
T T
۰ نفر

فرماندار: فعاليت هاي فرهنگي در خلخال رونق مي گيرد

۱۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 81192345
فرماندار: فعاليت هاي فرهنگي در خلخال رونق مي گيرد

اردبيل - ايرنا - فرماندار خلخال گفت: با بهره برداري از مجتمع هاي فرهنگي و هنري شهرهاي كلور و هشجين فعاليت هاي فرهنگي در مناطق مختلف اين شهرستان رونق مي گيرد.

مهدي احمدي روز يكشنبه در بازديد از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خلخال افزود: امسال

يك ميليارد و 700 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات استاني براي تكميل پروژه هاي دو مجتمع فرهنگي و هنري شهرهاي كلور و هشجين اختصاص يافته است.

وي گفت: با بهره برداري از اين مراكز تعداد مجتمع هاي فرهنگي و هنري اين شهرستان به سه مجمتع افزايش يافته و زمينه فعاليت هنرمندان در بخش فرهنگ و هنر بخش هاي شاهرود و خورش رستم خلخال فراهم مي شود.

وي افزود: مسوولان فرهنگي بايد براي ايجاد روحيه نشاط در جامعه با استفاده از ظرفيت هاي هنري منطقه و پر كردن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها در تابستان تلاش كنند.

وي اظهار كرد: مقدمات لازم براي اجراي برنامه كنسرت موسيقي محلي و سنتي توسط هنرمندان موسيقي كشور در تابستان در خلخال فراهم شده است.

به گزارش ايرنا ، رييس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي خلخال هم در اين بازديد نسبت به همكاري با گروه هاي هنري و برگزاري جشنواره ها و نمايشگاه هاي مختلف فرهنگي و هنري با هدف حمايت از هنرمندان و معرفي آثار هنري آنها قول مساعد داد.

سيداحمد معصومي با قدرداني از فرماندار خلخال در تخصيص اعتبار مورد نياز براي تكميل مجتمع هاي فرهنگي و هنري شهرهاي هشجين و كلور افزود: تكميل اين دو پروژه نيمه كاره رها شده شهرستان از خواسته هاي به حق اهالي بخش هاي شاهرود و خورش رستم اين شهرستان است.

وي اظهار كرد: تابستان امسال 40 كانون فرهنگي و هنري و دو خانه ديجيتال و اينترنت پاك مساجد در مناطق مختلف خلخال براي پركردن اوقات فراغت مردم در اختيار نوجوانان و جوانان اين شهرستان قرار مي گيرد.

7119/594/593