۲۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۰
کد خبر: 81198446
T T
۰ نفر
نخستين مدير كميته امداد امام خميني (ره) قصرقند منصوب شد

زاهدان-ايرنا- ˈاسحق كماني' به عنوان نخستين مدير كميته امداد امام خميني شهرستان قصرقند منصوب شد.

به گزارش روز پنجشنبه ايرنا، مدير كل كميته امداد امام خميني(ره) سيستان و بلوچستان در اين مراسم گفت: رويكرد كميته امداد اولويت خدمت در مناطق محروم تر است و توانمندي افراد، ريشه كني فقر و علل و عوامل وجود آن و تقويت تفكر معنوي مورد تاكيد قرآن كريم از مهمترين رويكردهاي اين نهاد است.

وي اظهار داشت: فقر موجود در جامعه ريشه فرهنگي دارند و اگر انس با قرآن و تاسي از سيره حضرت محمد (ص) وبزرگان دين الگو قرار گيرد مشكلات ما حل خواهد شد.

وي گفت: كميته امداد سيستان و بلوچستان آمادگي دارد در حد اعتبارات مالي و توانمندي خود حامي خانواده هاي زيرپوشش، دانش آموزان و دانشجويان آنان، اشتغال، ازدواج جوانان و ديگر خدمات فرهنگي و آموزشي باشد.

فرماندار قصرقند نيز در اين مراسم گفت: كميته امداد امام خميني(ره) از بركت وجود حضرت امام و انقلاب اسلامي شكل گرفت و امروز توانسته به يكي از بزرگترين نهادهاي حمايتي نيازمندان جامعه تبديل شود.

'حميرا ريگي' ابراز اميدواري كرد: با درايت و برنامه ريزي مديران شهرستاني و استاني كميته امداد شاهد تغيير و تحول در حوزه معيشت مردم بويژه اقشار نيازمند و همچنين توسعه شهرستان باشيم.

وي گفت: هدف نهايي كميته امداد امام خميني (ره) شناسايي و كمك رساني به نيازمندان است كه در 30سال گذشته به وظيفه خود به نحو احسن عمل كرده است.

فرماندار قصرقد افزود: از كميته امداد ايجاد تغيير و تحول در شهرستان قصرقند و سرمايه گذاري در بخشهاي مختلف آن را انتظار داريم.

درحاشيه اين مراسم نمايشگاهي از توانمندي هاي مددجويان قصرقند در رشته هاي سفالگري، صنايع دستي و آهنگري برپا شد.

مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) سيستان و بلوچستان در اين مراسم ضمن معرفي 'اسحاق كماني' به عنوان نخستين مدير كميته امداد قصرقند، از تلاش هاي ˈخيرمحمد ريسیˈ رييس سابق شاخه كميته امداد امام خميني(ره) قصرقند تجليل و وي را به عنوان قائم مقام مدير كميته امداد اين شهرستان معرفي شد.

به گزارش ايرنا، شهرستان تازه تاسيس قصرقند تا چندي پيش فاقد اداره مستقل كميته امداد بود و شاخه اي از كميته امداد نيكشهر در آن فعاليت مي كرد. ك/2

7312 / 653