۲۸ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹
کد خبر: 81206143
T T
۰ نفر
كارگاه آموزشي ويژه مددجويان كميته امداد جلفا برگزار شد

تبريز- ايرنا- كارگاه آموزشي يك روزه ويژه مددجويان كميته امداد حضرت امام(ره) شهرستان جلفا برگزار شد.

مدير كميته امداد حضرت امام(ره) شهرستان جلفا روز چهارشنبه در اين خصوص گفت: اين كارگاه در چهار رشته خياطي، قلم زني، قالي بافي و چرم دوزي به صورت مجزا براي 60 نفر از مددجويان اين نهاد برگزار شد.

اكبر جوادي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا هدف از برگزاري اين كارگاه ها را در راستاي برنامه هاي آموزشي و توانمند سازي محرومين و نيازمندان جامعه عنوان كرد.

وي ايجاد فرصت هاي شغلي از طريق آموزش نيروي انساني لازم و افزايش توان مهارت هاي فني مددجويان مستعد كار را از اهداف ديگر اين دوره هاي آموزشي بيان كرد.

جوادي افزود: شركت كنندگان در دوره ها با حضور رايگان در آموزشگاه برنيان ارس ضمن درآمدزايي و كسب مهارت با اخذ گواهي مربوطه مي توانند از تسهيلات خود اشتغالي كميته امداد بهره مند شوند.

وي از خانواده كميته امداد و مددجويان خواست با شركت در اين دوره ها و بهره مندي از مزاياي اقتصادي آن از فرصت هاي به وجود آمده توسط دولت در اشتغالزايي و خودكفايي از كميته امداد تلاش كنند.

كميته امداد حضرت امام (ره) شهرستان جلفا بيش از 4 هزار مددجو دارد و بيش از 6 درصد جمعيت اين شهرستان از خدمات اين نهاد بهره مند هستند.

شهرستان جلفا با 56 هزار نفر جمعيت در 146 كيلومتري تبريز مركز آذربايجان شرقي واقع شده و از طريق رودخانه مرزي ارس با جمهوري خودمختار نخجوان و جمهوري ارمنستان مرز مشترك دارد.

7222/587