۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰
کد خبر: 81214770
T T
۰ نفر

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كيش معرفي شد

۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۰
کد خبر: 81214770
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كيش معرفي شد

كيش - ايرنا - آيين توديع و معارفه سرهنگ هدايت الله اميري و حسن صنعتكاران فرماندهان پيشين و جديد ناحيه مقاومت بسيج سپاه كيش در سالن خليج فارس مركز همايش هاي بين المللي جزيره كيش برگزار شد.

به گزارش چهارشنبه خبرنگار ايرنا ،معاون هماهنگ كننده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در اين مراسم به نامگذاري سال 93 از سوي رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت : دو موضوع اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي مورد تاكيد ايشان است .

سرهنگ علي علي نژاد با بيان اينكه امروز درگير دوجنگ اقتصادي و فرهنگي هستيم گفت : فشار دشمن هرروز در اين عرصه ها بيشتر مي شود اما ما نشان داديم در مقابل هيچ تجاوزي سكوت نخواهيم كرد.

وي با انتقاد از اينكه برخي باور ندارند ما دچار جنگ اقتصادي هستيم تصريح كرد كه امروز آمريكا در مواردي كه ما پيگير آن هستيم تحريم هاي خود را افزايش مي دهد ، دشمن برروي اقتصاد ما به شدت كار مي كند و از آنجا كه در جنگ فيزيكي با شكست روبرو شده تلاش مي كند تا دراين عرصه با كشور ما مقابله كند.

اين مقام نظامي با بيان اينكه جزيره كيش سنگر كمين اقتصادي نظام جمهوري اسلامي است گفت : اگر در سنگر كمين غافلگير شويم و هوشيار نباشيم در ساير مواضع دور خواهيم خورد ، انتظار داريم در جزيره كيش سنگر كمين نظام جمهوري اسلامي را حفظ و با هوشياري از نفوذ دشمن جلوگيري كنيم .

وي تاكيد كرد : با تفكر و منش بسيجي در اقتصاد و خود باوري و توجه به مقوله اقتصاد مقاومتي مي توان تحول بزرگي دراين عرصه ايجاد كرد .

علي نژاد موضوع فرهنگ را يكي ديگر از موارد مهم و قابل توجه در كشوردانست و گفت : در بحث فرهنگ نبايد وابستگي داشته باشيم ،دشمن در اين عرصه در بخشي از خاكريز ما نفوذ كرده و ايمان ما را نشانه گرفته است .

وي برگزاري يادواره شهدا و اردوهاي راهيان نور را با توجه به تاكيدات رهبر معظم انقلاب از راهكارهاي مهم مقابله با تهاجم فرهنگي عنوان كرد.

فرمانده پيشين ناحيه مقاومت بسيج سپاه كيش در اين مراسم گفت : بسيج فهم درست اتحاد ، اراده و اخلاص مسلمانان است كه با ظهور اسلام تولد يافته ودر ميان ملت هاي مسلمان رشد كرده است .

سرهنگ هدايت الله اميري اظهارداشت : بسيج در تاريخ انقلاب اسلامي نه به عنوان يك نهاد نظامي صرف بلكه به عنوان يك مكتب فرهنگي و ارزشي و كلمه طيبه اي كه در بين همه اقشار ملت و حتي ساير ملل آزاديخواه جهان ريشه دوانيده است .

وي افزود : بسيج در جامعه ما يك نهاد اجتماعي است كه با هدف پاسداري از ارزشها و آرمان هاي انقلاب اسلامي بوجود آمده و انحلال آن جز در صورت انحلال جامعه اسلامي قابل تصور نيست .

در پايان اين مراسم تقدير نامه ها و هدايايي ازسوي مسوولان و سازمان ها ي مختلف به سرهنگ اميري اهدا و حكم سرهنگ حسن صنعتكاران فرمانده جديد ناحيه مقاومت بسيج سپاه كيش پس از قرائت به وي اهدا شد.

1641/1630/668