۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۸
کد خبر: 81230364
T T
۰ نفر

قاتلان خانواده پنج نفره دلگانی دستگیر شدند

۱۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۵۸
کد خبر: 81230364
قاتلان خانواده پنج نفره دلگانی دستگیر شدند

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: باند سه نفره قاتلان اعضای یك خانواده پنج نفره در یكی از روستاهای شهرستان دلگان چند روز پیش دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار 'حسین رحیمی' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: افراد دستگیر شده علت ارتكاب به قتل خود را فساد اخلاقی یكی از اعضای این خانواده كه باعث بی آبرویی طایفه شده بود، عنوان كردند.

وی اظهار داشت: بر اساس اعترافات متهمان یكی از اعضای باند در مرحله نخست همسر باردار این خانواده را به قتل رسانده و دو نفر دیگر نیز در مرحله بعد وارد منزل آنان شده و ضمن درگیری با دیگر اعضای خانواده در اقدامی وحشیانه شوهر و دو فرزند هفت و 9 ساله شان را با سلاح گرم به قتل رسانده اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: متهمان برای عادی سازی صحنه قتل اعضا این خانواده، اجساد را به همراه اثاثیه منزل به آتش كشیدند كه از همان روز پیگیری های لازم برای دستگیری عاملان این قتل وحشیانه در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار رحیمی گفت: در كمتر از یك هفته یكی از اعضای این باند دستگیر و اعتراف كرد كه با همكاری دو نفر دیگر دست به این جنایت زده است كه در چند روز گذشته با ردزنی پلیس همدستان وی در منزل اجاره ای در شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند.

شهرستان دلگان در 480 كیلومتری جنوب زاهدان مركز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.



فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان همچنین اظهار داشت: ماموران انتظامی در اقدام موفقیت آمیز دیگری قاتلان دو نفر از همكاران نیروی انتظامی كه در اوایل سال 92 توسط یك گروه مسلح به شهادت رسیده بودند را در 48 ساعت گذشته دستگیر كردند.

وی افزود: افراد دستگیر شده به چندین عملیات مسلحانه دیگر از جمله قتل دو نفر در نزاع اعتراف كردند.

وی اظهار داشت: اشرار یادشده اوایل سال گذشته دو نفر از ماموران كلانتری 17 زاهدان به نام استوار یكم مهدی منظری پور و سرباز وظیفه كاظم شهریارپور را در حین انجام وظیفه به شهادت رسانده بودند.

سردار رحیمی با بیان اینكه دستگیری عاملان سرقت مسلحانه بیش از 120 میلیون ریال از موسسه مالی و اعتباری فرشتگان خیابان مولوی زاهدان كه چند روز پیش اتفاق افتاد با جدیت در حال پیگیری است، گفت: با توجه به اینكه دوربین مداربسته این موسسه از روز گذشته فعال نبوده است، بررسی موضوع و دستگیری عاملان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به ابلاغ های صورت گرفته تمام طلا فروشی ها و بانك های دولتی و خصوصی در تمام شهرستان سیستان و بلوچستان مكلف به مجهز شدن به تجهیزات ایمنی و دوربین های مداربسته هستند. ك/2

7307 / 653 / 1539
۰ نفر