۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۳۱
کد خبر: 81251201
T T
۰ نفر
ايرانيان: اعتقادي به قرارداد ميلياردي نداريم

تهران - ايرنا - سرپرست تيم فوتبال نفت تهران با اشاره به اينكه اين تيم همچون سال هاي گذشته به اتكاي جوانان با انگيزه وارد مسابقات ليگ برتر فوتبال مي شود، گفت: باشگاه نفت اعتقادي به پرداخت رقم هاي ميلياردي به بازيكنان ندارد.

رحيم ايرانيان در گفت وگو با ايرنا اظهار داشت: تيم نفت نيز همچون ديگران فصل سختي را پيش روي خواهد داشت.

وي در پاسخ به اين سوال كه جدايي نفراتي چون رضا نوروزي، احمد آل نعمه و وريا غفوري براي اين باشگاه مشكل ساز نخواهد شد؟ گفت: قرارداد اين بازيكنان تاثير گذار تمام شده بود و حاضر به همكاري با نفت نشدند.

ايرانيان افزود:‌ ما نفراتي چون ايمان مبعلي و غلامرضا رضايي را جذب كرديم تا بتوانند تجربيات ارزشمند خود را در اختيار جوانان تيم قرار دهند.

سرپرست باشگاه نفت در باره اينكه آيا عملكرد خوبي در نقل و انتقالات داشته اند؟ تصريح كرد: باشگاه نفت اعتقادي به پرداخت رقم هاي ميلياردي ندارد و طبيعي بود كه نتوانيم رقابت كنيم. همچون فصل هاي گذشته اتكاي ما نفرات جوان است.

وي در مورد حضور در جام باشگاه هاي آسيا عنوان كرد: اين رقابت ها براي نفت بسيار مهم است و تلاش مي كنيم تا در آسيا و همچنين ليگ برتر در حد توان خود نتيجه بگيريم.

ايرانيان در مورد ديدار نخست نفت در ليگ چهاردهم برابر پرسپوليس عنوان كرد: پرسپوليس تيم بزرگ و قابل احترامي است كه همواره حمايت هزاران هوادار را در ورزشگاه دارد و تلاش مي كنيم تا نمايش خوبي برابر آنان داشته باشيم.

ورزشي(4)**3783**1379