۱۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۰۶
کد خبر: 81265938
T T
۰ نفر
رويكرد برنامه هاي طرح نشاط و تعالي تحقق اهداف تربيتي آن است

تهران بزرگ-ايرنا- قائم مقام سازمان بسيج شهرداري تهران گفت: رويكرد اصلي برنامه هاي طرح نشاط و تعالي تحقق اهداف تربيتي است.

به گزارش روز شنبه ايرنا از روابط عمومي سازمان بسيج شهرداري تهران، مهدي بابايي خاطر نشان كرد: امسال طرح تابستاني نشاط و تعالي ويژه فرزندان كاركنان، با تلاشي مضاعف و با رشد كمي و كيفي و بي سابقه اي با همت فرماندهان حوزه هاي 34 گانه بسيج شهرداري تهران و معاونت فرهنگي وا جتماعي سازمان برگزار مي شود.

قائم مقام سازمان بسيج شهرداري تهران توجه به مسائل فرهنگي و معنوي و بالابردن سطح نشاط و غني سازي اوقات فراغت نوجوانان را از اهداف مهم اين طرح عنوان كرد و افزود: به همين منظور 64 مربي تربيتي و آموزش ديده از طلاب و متخصصان امر براي حضور در اين طرح دعوت شده اند كه در طول اجراي اين برنامه ها، فرزندان پرسنل را همراهي خواهند كرد.

بابايي با بيان اينكه طرح نشاط و تعالي در 3 گروه سني ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان اجرا مي شود، گفت: روزهاي شنبه براي گروه ابتدايي، روزهاي دوشنبه ويژه دختران راهنمايي و دبيرستان و روزهاي چهارشنبه براي پسران راهنمايي و دبيرستان در نظر گرفته شده است.

وي با اشاره به محل هاي برگزاري طرح نشاط و تعالي ابراز داشت: براي اجراي اين طرح اماكن متنوعي نظير موزه ها، اماكن زيارتي، اماكن تفريحي و اماكن علمي در نظر گرفته شده است كه در انتخاب آن ها سعي بر آن بوده تا كمترين مخاطرات را براي كودكان، نوجوانان و جوانان به همراه داشته باشد.

قائم مقام سازمان بسيج شهرداري تهران ضمن تشكر از حمايت هاي شهردار تهران از اجراي اين طرح و دستور و تاكيد وي مبني بر باز بودن سقف ثبت نام فرزندان كاركنان تصريح كرد: يكي از اهداف جانبي اين طرح افزايش تعلق سازماني در بين خانواده كارمندان خدوم شهرداري تهران و رشد اجتماعي خلاقانه بين اين قشر تاثير گذار جامعه است.

بابايي با اشاره به استقبال گسترده از اين طرح خاطرنشان كرد: تاكنون اين طرح با استقبال گسترده فرزندان پرسنل برگزار شده است و اين برنامه ها تا 27 شهريور ماه ادامه خواهد داشت.

همزمان با برگزاري مسابقه بزرگ مجازي كتابخواني كتاب واجب فراموش شده و به منظور دسترسي آسان علاقه مندان به مطالعه و كتابخواني، نسخه اندرويد ويژه تلفن همراه اين كتاب توليد و در اختيار علاقمندان قرار گرفت.

در همين راستا، علاقمندان مي توانند با دريافت نسخه تلفن همراه از سايت بسيج شهرداري تهران، در اين مسابقه شركت كرده و از جوايز نفيش آن بهره مند شوند.

در اين مسابقات كه به صورت ماهانه برگزار مي شود، شهروندان تهراني ضمن دريافت و مطالعه كتب، مي توانند به صورت اينترنتي و آنلاين نيز در آزمون در نظر گرفته شده شركت كنند.

در مرحله ي اول اين مسابقه كه تا پايان روز دوشنبه 20 مرداد ماه ادامه خواهد داشت، كتاب واجب فراموش شده با هدف احيا و تقويت امر به معروف و نهي از منكر در اختيار علاقمندان قرار گرفته است .

تهرام/1393/ 699
۰ نفر