۳۱ مرداد ۱۳۹۳، ۱۸:۵۴
کد خبر: 81282342
T T
۰ نفر
مردم اهواز فرياد حمايت از غزه و نفرت از صهيونيست هاي كودك كش سردادند

اهواز- ايرنا - نمازگزاران اهوازي پس از برپايي نماز جمعه در يك راهپيمايي با حمايت از مقاومت مردم مظلوم غزه ، ادامه جنايات و تهاجم دوباره رژيم كودك كش صهيونيستي به مردم فلسطين را به شدت محكوم و تقبيح كردند.

به گزارش خبرنگار ايرنا راهپيمايان با سردادن شعارهايي همچون مرگ بر رژيم كودك كش صهيونيست ، اسراييل قاتل كودكان است رهبر جانيان است نفرت و انزجار قلبي خود را از جنايات رژيم صهيونيستي و كشتار زنان ، كودكان و افرادخردسال محكوم كردند.

مردم مومن و انقلابي اهواز در اين راهپيمايي كه از مصلاي مهديه امام خميني(ره) اين شهر شروع و تا چهارراه آبادان ادامه يافت حمايت دولت امريكا از صهيونيست هاي خون آشام را محكوم و سكوت مجامع بين المللي و به اصطلاح حقوق بشر در برابر نقض آشكار قوانين بين المللي از سوي رژيم كودك كش اسراييل را تقبيح كردند.

راهپيمايان در پايان اين راهپيمايي در حالي كه عكس ها و پوسترهايي از جنايات ننگين رژيم صهيونيستي را در دست داشتند در بيانيه اي ، جنايات صهيونيستها را مصداق نسل كشي دانسته و خواستار توقف اين جنايات وحشيانه شدند.

در اين بيانيه ضمن لزوم همگرايي امت اسلامي در برابر جنايات صهيونيست ها ، بر اقدام عملي براي كمك هاي انساني و ارسال غذا و دارو به مردم مظلوم غزه تاكيد كردند.

بنا به اين گزارش راهپيمايي حمايت از مردم مظلوم غزه كه به دعوت شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان صورت گرفت پس برگزاري نماز جمعه در شهرهاي رامهرمز ، بهبهان ، شوشتر ، اميديه ، ايذه ، باغملك ، سوسنگرد ، هويزه ، شادگان ، ماهشهر ، هنديجان ، آغاجاري و هفتكل با حضور مردم شهيدپرور وانقلابي اين شهرها برگزار شد.

مردم خوزستان در راهپيمايي روز جهاني قدس نيز در يك هواي بسيار گرم ضمن حمايت از مقاومت مردم غزه ، جنايات صهيونيستها در نوار غزه را محكوم و بر آزادي قدس شريف از چنگال غاصبان صهيونيست تاكيد كرده بودند.646/648