۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵
کد خبر: 81295372
T T
۰ نفر
استان تهران زمستان امسال افت فشار گاز نخواهدداشت

تهران بزرگ- ايرنا- مديرعامل شركت گاز استان تهران گفت: با تمهيدات به عمل آمده و برنامه ريزي هاي انجام شده، در زمستان 93 افت فشار گاز در استان نخواهيم داشت.

يعقوبعلي حسين نيا كه براي افتتاح پروژه هاي گازرساني روستايي به بخش 'ارجمند' شهرستان فيروزكوه سفر كرده است، روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا اظهاركرد: هم اينك حدود 15 ميليون نفر در استان هاي تهران و البرز از نعمت گاز برخوردارند.

وي گفت: ضريب نفوذ گاز در مناطق شهري اين دو استان 99 درصد است و به جز شهر جديد 'شمشك' در استان تهران و طالقان در استان البرز، ساير مناطق شهري از گاز برخوردار شده اند.

حسين نيا افزود: از حدود يك ميليون نفر جمعيت روستايي حاضر در 670 پارچه روستاي اين دو استان كه واجد شرايط گازرساني تشخيص داده شده اند، تاكنون 87 درصد آنها گازرساني شده و مابقي روستاها نيز به تناسب بودجه ها و شرايط موجود از اين نعمت بهره مند مي شوند.

مديرعامل شركت گاز استان تهران با اشاره به پروژه گازرساني به چهار روستاي اندريه، آسور، بهان و نجفدر در بخش ارجمند شهرستان فيروزكوه، خاطرنشان كرد: با اعتباري بالغ بر 20 ميليارد ريال گازرساني به اين روستاها اجرايي شده و 550 خانوار روستايي ديگر اين شهرستان از نعمت گاز برخوردار شدند.

وي تاكيد كرد: بر اساس برنامه هاي كلان دولت كريمه، در وهله نخست پروژه هاي نيمه كاره مناطق سر و سامان يافته و به بهره برداري مي رسند و پس از آن به تناسب بودجه ها و اعتبارات و ظرفيت شهرستان ها به انتخاب پيمانكار خواهيم پرداخت.

تهرام/8142/1565
۰ نفر