۱۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۱۷
کد خبر: 81337046
T T
۰ نفر
پخش دعای روز عرفه از رادیو

تهران-ایرنا-شبكه‌ رادیویی تهران با فرا رسیدن 12 مهرماه (نهم ذیحجه) روز عرفه و نیایش، دعای پر فیض عرفه را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می كند.

به گزارش روز شنبه ایرنا، شبكه رادیویی تهران امروز (شنبه)، دعای روز عرفه را از حسینیه هدایت از برنامه یك صحرا نیاز تقدیم شنوندگان می كند.

پخش دعای عرفه را روز نهم ذیحجه، روزی كه صدها هزار زائر خانه خدا به عرفات می روند از ساعت 15 تا 18 با صدای شیخ حسین انصاریان به صورت زنده از رادیو تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز خواهید شنید.

پخش دعای عرفه حضرت سید الشهدا علیه السلام و دعا در امر فرج امام زمان(عج) از بخش های ویژه برنامه است.

بخشی از این برنامه رادیویی نیز به گزارش های مردمی اختصاص یافته است.

احمد برمر تهیه كننده، رضا خضرائی گوینده عواملی هستند كه با این برنامه همكاری می كنند.



**جشن بندگی در شبكه تهران

جشن بندگی عنوان ویژه برنامه شاد و جذاب از گروه اجتماعی شبكه تهران كه به مناسبت عید سعید قربان بر روی آنتن می رود.

امیر احمدی تهیه كننده برنامه زنده جشن بندگی در توضیح این ویژه برنامه گفت: این جنگ شاد و جذاب با اجرای هومن حاج عبداللهی خواهد بود و میهمان آن خوانندگان ، هنرمندان و ورزشكاران هستند.

احمدی توضیح داد: آیتم كارشناس مذهبی با محوریت اهمیت عید قربان خواهد بود و میان برنامه هایی مناسبتی نیز پخش خواهد شد.

برنامه زنده جشن بندگی شبكه تهران ویژه عید قربان روز یكشنبه مقارن با 10 ذی الحجه ساعت 10:35 دقیقه بر روی آنتن می رود.



** برگزاری مراسم افتتاحیه نمایش فیلم های هنر و تجربه

همزمان با شب عید سعید قربان، آئین افتتاحیه نمایش فیلم های گروه سینمایی هنر و تجربه برگزار می شود.

گروه سینمایی هنر و تجربه از امروز شنبه 12 مهر با نمایش نسخه ترمیم شده 'اونشب كه بارون اومد' ساخته كامران شیردل اكران فیلم های خود در گروه هنر و تجربه را آغاز می كند.

بر همین اساس در آیین گشایش این گروه سینمایی كه ساعت 19 در 'موزه سینما' برگزار می شود جمعی از اهالی هنر و فرهنگ حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی این آیین كه با هدف نمایش آثار متفاوت و هنری سینمای ایران راه اندازی شده است در اولین دوره فیلم های مطرح خود، 'یك شب ' ساخته نیكی كریمی، 'ماهی و گربه' ساخته شهرام مكری، 'بیداری برای سه روز' ساخته مسعود امینی تیرانی،'از تهران تا بهشت ' به كارگردانی ابوالفضل صفاری و مستند '6 قرن ، 6 سال' به كارگردانی مجتبی میرطهماسب را به نمایش خواهد گذاشت .

بر این اساس این طرح از زمان اعلام و انتشار فراخوان با استقبال روبرو شده است و تاكنون بیش از 70 فیلم سینمایی و حدود210 فیلم كوتاه و مستند برای نمایش در این گروه اعلام آمادگی كردند.



** نماز عید قربان به طور مستقیم از رادیو تهران پخش می شود

تهیه كننده برنامه تا ملاقات خدا از پخش مستقیم نماز و خطبه‌های عید قربان از رادیو تهران خبر داد.

حماد خزایی با بیان اینكه مراسم نماز عید قربان فردا (یك شنبه) در دانشگاه تهران به امامت آیت‌الله موحدی كرمانی، اقامه می‌شود، اظهار داشت: شبكه رادیو تهران با استقرار واحد سیار خود در دانشگاه تهران، به طور مستقیم این مراسم را تقدیم شنوندگان می كند.

وی افزود: به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان، ویژه برنامه تا ملاقات خدا از ساعت 6:30 تا 8:30 از رادیو تهران پخش می شود.

تهیه كننده برنامه تا ملاقات خدا گفت: پخش اقامه نماز عید سعید قربان به امامت آیت‌الله موحدی كرمانی و ایراد خطبه‌های نماز عید قربان از بخش های این برنامه است.

وی ادامه داد: ارتباط مستقیم با شهرستان های تهران و پخش گزارش از سطح شهر و گفت و گو با نمازگزاران از دیگر بخش های این برنامه است.

خزایی تصریح كرد: شنوندگان برای طرح پیشنهادها، انتقادات و دیدگاه های خود در خصوص این برنامه می توانند با شماره پیامك برنامه 30000956 و نشانی الكترونیكی radiotehran@irib.ir با ما در تماس باشند.

فراهنگ**9187**1933 ** 1569