۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۲۱:۴۰
کد خبر: 81341153
T T
۰ نفر
مشاور وزیر ارشاد: راه شهادت باید در جامعه تداوم داشته باشد

ایلام- ایرنا- مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: راه شهادت و فرهنگ ایثار باید بیش از پیش در جامعه تداوم داشته باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین 'حمید رضا ارباب سلیمانی' روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهید 'علی اصغر اسدی' افزود: باید با اجرای برنامه های مختلف به ویژه استفاده از ابزار هنر در راه حفظ و انتقال فرهنگ شهادت در جامعه گام برداشت.

وی شهدا را سرمایه های جاودان این كشور دانست و گفت: جایگاه شهدا در جامعه ویژه است و امروز تك تك ملت ایران باید پاسدار ایثار، از خودگذشتگی و فداكاری شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خانواده های معظم شهدا در حقیقت پیام رسان شهدا بوده و از ارزش والایی در جامعه برخوردارند.

وی بیان كرد: روحیه شهادت طلبی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان باید ترویج یابد و در این عرصه كانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی ایفا می كنند.

دبیر ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر كانون های فرهنگی و هنری مساجد كشور با تجلیل از ایثار و فداكاری این شهید و همه شهدای انقلاب اسلامی بر انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان جامعه تاكید كرد.

شهید 'علی اصغر اسدی' موسس كانون فرهنگی و هنری شهدای روستای بانقلان در عاشورای سال 92 حین پاكسازی میادین آلوده به مین و مواد منفجره به درجه رفیع شهادت نایل آمد. ك/2

7171/565