۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۵:۴۸
کد خبر: 81368708
T T
۰ نفر
تمهيدات ويژه ترافيكي در سوگواري سالار شهيدان در شهرستانهاي غرب استان تهران انديشيده شد

تهران بزرگ – ايرنا – رئيس پليس راهور غرب استان تهران گفت: تمهيدات ترافيكي لازم ويژه سوگواري سالار شهيدان حضرت اباعبداالحسين (ع) در محورهاي ترددي و خيابانهاي اصلي شهرهاي غرب استان تهران انديشيده شد.

به گزارش ايرنا ، سرهنگ ' ستار رحماني ' رئيس پليس راهور غرب استان تهران روز چهار شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: تمهيدات ترافيكي لازم به مناسبت دهه اول ماه محرم وسوگواري سالار شهيدان امام حسين (ع) در شهرستانهاي غرب استان تهران شامل شهريار ، ملارد، شهر قدس ، رباط كريم ، بهارستان ، اسلامشهر به منظور سهولت رفت آمد خودروهاو دسته جات عزاداري در مقابل مساجد ، تكايا و هيئتهاي حسيني در نظر گرفته شده است .

وي افزود: بر اين اساس مسيرهاي عبور هيئتهاي عزاداري در شهرستانهاي غرب استان تهران شناسايي و جلسات مشترك به منظور حفظ نظم عبور و مرور و هم چنين جلوگيري از هرگونه تصادفات احتمالي با مسئولين هيئتهاي مذهبي ، شهرداريها ، آتش نشاني و اورژانس انجام شده است .

وي گفت: به منظور سهولت عبور و مرور خودروها و هم چنين نظم بخشيدن به حركت هيئتهاي عزاداري محرم ياران پليس تشكيل شده و آموزشهاي لازم در جهت حفظ نظم ترافيكي ، نحوه عبور از خيابانها به پليس ياران داده شده است .

وي بيان داشت: با توجه به اينكه سيزده آبان امسال روز دانش آموز مصادف شده با روز عاشورا حسيني كه دانش آموزان دراين روز راهپيمايي دارند تمهيدات لازم در اين خصوص نيز اتخاذ شده است .

وي افزود: طرحها و محدوديتهاي ترافيكي پليس راهور در شهرستانهاي غرب استان تهران تا پايان روز عاشورا ادامه دارد و پليس خدمتگزار از آغاز ايام محرم به صورت آماده باش شبانه روزي در خدمت سوگواران حسيني است .

وي خاطر نشان كرد: برپايي خيمه و ايستگاه هاي صلواتي در محورهاي پرتردد و خيابانهاي اصلي بخصوص خيابان ولي عصر (ع) شهريار ممنوع بوده و همچنين پارك خودروها در مقابل مساجد ، هيئتها و تكايا نيز ممنوع خواهد بود.

رئيس پليس راهور غرب استان تهران افزود: نصب علائم و نوشته برروي شيشه هاي، گل مالي خودرو، كه موجب كاهش ديد راننده مي شود و احتمال تصادف را در پي دارد از ترددشان جلو گيري مي شود.

وي افزود: ما از همه هيئتهاي عزاداري بخصوص محرم ياران پليس در خواست داريم قوانين ترافيكي و هشدارهاي لازم را با پوشيدن لباسهاي شبرنگ و چراغ قوه در زمان تاريكي شب براي هشدارو افزايش ديد رانندگان و خودروهاي عبوري استفاده كنند كه منجر به حوادث رانندگي نشود.

م / 7409**1348
۰ نفر