۲۳ آبان ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴
کد خبر: 81385816
T T
۰ نفر

تهران – ایرنا – سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: هیچ بازی دوستانه ای در تیم های ملی نداریم و نتایج دیدارهای رسمی و غیر رسمی برای تیم های ملی همیشه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

به گزارش ایرنا، كارلوس كی روش روز جمعه در پایان تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ملی پوشان، با تمام تمركز سخت در حال انجام تمرینات خود هستند تا بتوانند نتیجه قابل قبولی را در بازی مقابل كره جنوبی كسب كنند.

وی با بیان اینكه 4 بازیكن كره جنوبی در بوندسلیگا آلمان و 3 بازیكن این تیم در لیگ برتر انگلیس حضور دارند، اظهار داشت: این بازیكنان تركیب اصلی كره ای ها را تشكیل می دهند و تقابل با این تیم سخت و دشوار است.

كی روش با بیان اینكه دیدارهای دوستانه تیم ملی كره جنوبی برابر تیم های كاستاریكا و پاراگوئه را مشاهده كرده است، گفت: تمهیدات لازم را برای مقابله با این تیم طراحی كرده ایم.

وی به مصدومیت هاشم بیك زاده و مشكل سربازی مهرداد پولادی اشاره كرد و گفت: در حال رایزنی های لازم هستیم تا پولادی به جمع ملی پوشان افزوده شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به محدودیت ها و مشكلات مالی فدراسیون فوتبال اشاره كرد و اظهار داشت: تیم های كره جنوبی و ژاپن، بهترین تیم های قاره آسیا هستند كه با امكانات فراوان، برنامه ریزی های خوبی را برای حضور در جام ملت های آسیا طراحی كرده اند.

وی در خصوص حضور مربیان تیم ملی فوتبال ایران برای مشاهده رقابت های جام خلیج فارس گفت: اگر مشكلات مالی برطرف شود یكی از مربیان روز 19 نوامبر برای آنالیز این مسابقه ها، عازم خواهد شد.

كی روش خاطر نشان كرد : البته بعد از اردوی آفریقای جنوبی، فرصت كافی برای آنالیز دقیق حریفان خود در جام ملت های آسیا را داریم و از این بابت مشكلی خاصی وجود ندارد.

وی درباره غیبت برخی از بهترین های لیگ برتر در جمع اردونشینان افزود : درهای تیم ملی همیشه به روی بازیكنان مستعد و تاثیرگذار باز است؛ اما معتقدم بهترین های فوتبال ایران در اردوها حضور دارند. من همیشه مستقل عمل كرده ام و با هیچ كسی رفاقتی برای دعوت از بازیكنی خاص ندارم.

سرمربی تیم ملی در مورد حضور هواداران در ورزشگاه گفت: همیشه برای آنان یك پیراهن خاص شماره 12 دارم و از هوادران انتظار دارم ، در كنار تیم ملی باشند.

وی با بیان اینكه باید حمایت های لازم از بازیكنان، مربیان و تماشاگران بعد از جام جهانی 2014 می شد، افزود: متاسفانه برخی افراد در ایران هستند كه به فوتبال لطمه می زنند و قصد دارند جایگاه فوتبال را پایین بكشند. اما باید همه اهالی فوتبال در كنار یكدیگر به افتخارآفرینی و موفقیت این تیم فكر كنند.

ورزشی(3) ** 9122**1584