۲۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۳۷
کد خبر: 81389981
T T
۰ نفر
خبرنگاران به منزله باهوش ترين افراد جامعه محسوب مي شوند

تهران - ايرنا - معاون آموزش، پژوهش و فناوري وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز در جوامع مختلف خبرنگاران به منزله باهوش ترين و زيرك ترين افراد محسوب مي شوند و ارتقا آگاهي آنان، پيامد رشد بينش آحاد جامعه را در بردارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، علي اصغر توفيق روز دوشنبه در دوره آشنايي با مفاهيم صنعت، معدن و تجارت و تبيين نقش رسانه ها در توسعه صنعتي، اظهار داشت: كمبود اطلاعات در سطح جامعه و ضرورت تبيين دقيق مفاهيم، موجبات برپايي اين دوره را فراهم ساخت و انتظار مي رود نتايج سودمندي را در حوزه اطلاع رساني به دنبال داشته باشد.

وي خاطرنشان ساخت: هوش و ذكاوت در جوامع سرمنشاء رشد و ترقي است و روشنگري اذهان مردم، بسترساز حركت روبه جلو در جهت توسعه است.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: اطلاع رساني سنجيده و دقيق از سوي اصحاب رسانه مي تواند نقش موثري در خنثي سازي نقشه ها و توطئه هاي دشمنان داشته باشد و انتظار مي رود خبرنگاران به دقت تحولات را مورد ارزيابي قرار دهند و نسبت به انتشار اخبار براساس منافع ملي اقدام نمايند.

محمدرضا غفوري مديركل روابط عمومي وزارت صنعت، معدن وتجارت نيز گفت: موضوع فعاليت حرفه اي از سوي خبرنگاران توسط اين وزارتخانه مورد استقبال است و چنانچه نقد حرفه اي هم صورت گيرد، از آن بهره گيري مي شود.

وي افزود: چنانچه عملكرد اين وزارتخانه از سوي اصحاب رسانه مورد نقد و بررسي حرفه اي قرار گيرد، نسبت به آن اهميت لازم را قائل خواهيم بود و از بازگو شدن ايرادات استقبال و در جهت رفع آنها اقدام خواهد شد.

اقتصام(3)1559**1558
۰ نفر