۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۴:۰۳
کد خبر: 81392843
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه كاشان: تفكر بسيجي در مقابله با داعش كارساز است

كاشان- ايرنا- فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان گفت: تفكر و فرهنگ بسيجي در مقابله با گروه هاي تكفيري داعش و وهابيت كارساز است.

به گزارش ايرنا، سرهنگ پاسدار «باقر فرهنگ» روز چهارشنبه در آستانه هفته بزرگداشت بسيج در نشست با خبرنگاران با بيان اينكه به بركت خون شهدا تفكر بسيجي به جهان و بويژه در كشورهاي منطقه صادر شده است، اظهار داشت: آنچه باعث پيروزي دولت هاي عراق و سوريه در مقابله با تهاجم ناجوانمردانه داعش شد، پشتوانه مردمي از اين دولت ها بود.

وي راه نجات كشور را بازگشت به فرهنگ، حاكميت و تفكر بسيجي در عرصه هاي مختلف كشور دانست و افزود: با استمداد از راه شهدا و امام راحل مي توان با اقتدار، همدلي و وحدت اين راه را ادامه داد.

وي هفته بسيج را بزرگداشت رشادتها، فداكاريها و جانفشاني ها براي احياي ارزش هاي ديني و انقلابي نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست و تاكيد كرد: حضور بسيجيان در دوران هشت سال دفاع مقدس و مشاركت آگاهانه آنان در جنگ نرم از جمله عرصه هاي درخشندگي نيروي مقاومت بسيج است.

فرهنگ با بيان اينكه نقش انكارناپذير بسيج در حراست و صيانت از تماميت ارضي كشور بر هيچكس پوشيده نيست، تاكيد كرد: شجره طيبه بسيج تاكنون افتخارات و بركت هاي بسياري در عرصه هاي سياسي، تحقيقاتي، فرهنگي، نظامي، اجتماعي، سازندگي و توسعه علوم داشته است.

به گفته وي فرهنگ بسيجي بر اصول ايمان، معنويت، شجاعت، مجاهدت، ايثار و شهادت استوار شده است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشان همچنين يادآور شد: ما بدنبال تحقق بسيج ده ها ميليوني به عنوان يك راهبرد كلان در كشور هستيم و بر همين اساس هم اكنون نيمي از جمعيت اين شهرستان به صورت سازماني در مجموعه سازمان بسيج مستضعفين قرار گرفته است.

وي در ادامه به تشريح برنامه هاي بزرگداشت هفته بسيج پرداخت و گفت: شعار امسال اين هفته كه از سي ام آبان آغاز مي شود، «بسيج، عزم ملي و مديريت جهادي» است.

فرهنگ برگزاري صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح، درمان رايگان بسيجيان و حضور بسيجيان در نمازجمعه را از جمله برنامه هاي هفته بزرگداشت بسيج در كاشان بيان كرد.

وي گردهمايي بصيرتي سياسي، همايش امر به معروف و نهي از منكر، افتتاح سالن ورزشي و پايگاه هاي مقاومت بسيج، برپايي نمايشگاه محصولات و توليدات اقتصاد مقاومتي، اقامه نماز وحدت، ديدار با خانواده معظم شهدا، همايش شكوه پايداري و عطرافشاني و غبارروبي گلزار شهدا و ديدار با خانواده شهدا را از ديگر برنامه ها برشمرد.

562/656