۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85630752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم کاشان ۴۰ میلیارد ریال به جبهه مقاومت کمک کردند

کاشان_ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت: مردم دارالمومنین کاشان در لبیک به مجوز مقام معظم رهبری ۴۰ میلیارد ریال به جبهه مقاومت و مردم لبنان کمک کردند.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا محمدی فشارکی روز پنجشنبه در هشتمین اجلاس مجمع بسیج شهرستان کاشان افزود: مردم این مقدار کمک را تنها طی یک هفته اخیر به جبهه مقاومت کمک کردند و تا پایان ماه نیز این رقم افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: از زمان شکل‌گیری بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) شاهد نقش‌آفرینی بسیج در همه عرصه‌های نظام و انقلاب و تاثیرگذاری آن بوده و هستیم.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: نسخه تشکیل بسیج بعنوان بزرگترین تشکیلات انقلاب اسلامی برگرفته از نسخه حکمرانی نظام جمهوری اسلامی است و اینجا هم مدیون امام راحل هستیم.

محمدی فشارکی افزود: در حوزه نظامی، امام راحل به ما آموخت که اگر می‌خواهید سربلند باشید کار را به مردم بسپارید و با این گفتمان، دوران هشت سال دفاع مقدس توسط مرم اداره شد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان اغتشاشات، خود مردم پای کار آمدند و همه توطئه‌های پیچیده دشمن و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه را از سال ۱۳۹۶ خنثی کردند.

محمدی فشارکی گفت: بسیج هر روز آماده‌تر شده است و امروز در هه عرصه‌ها حضور دارد و مجمع بسیج برای احصاء مشکلات و کمک به بدنه دستگاه‌های اجرایی دولت، پای کار آمده است.

فرماندار ویژه کاشان در بخش دیگر سخنانش با اشاره به دستاوردهای عملیات «وعده صادق ۲» و فروریختن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیسی و تقویت روحیه جبهه مقاومت تاکید کرد: این دستاورد به برکت خون شهدای گرانقدر و تفکر بسیجی است که به برکت فکر نورانی امام راحل جهانشمول و امروز تفکر بسیج به همه دنیا صادر شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان هم در این جلسه گفت: مجمع بسیج کاشان دوره‌های متعددی را در ۱۳ سال گذشته برگزار کرده است و هر دوره آن نقاط افتخار زیادی دارد و در ۲ سال اخیر نیز شاهد رویش های خوبی بوده‌ایم.

سرهنگ پاسدار کریم اکبری افزود: هیات‌های اندیشه‌ورز قوه عاقله بسیج هستند و نقطه اوج آن مجمع بسیج با کارگروه‌های تخصصی است.

وی اظهار کرد: در حوزه های مختلف از جمله فناوری، هنر و غیره برنامه‌های زیادی انجام شده است و در کاشان شاهد تولیدات خوبی در این حوزه‌ها هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان بیان کرد: در حوزه پوشش اسلامی جشنواره «فردخت» را برای پنجمین سال در کاشان برگزار می‌کنیم و این طرح باعث افتخار همه ماست و امروز با برند کاشان در سراسر کشور پیگیری می‌شود.

در این آیین از نخستین دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستانی در کاشان رونمایی شد.

این دستگاه، تشخیصی و درمانی و هوشمند است و خط تولید آن بزودی راه اندازی می‌شود.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha