۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰:۲۵
کد خبر: 81394692
T T
۰ نفر

ایران: ادعاهای وجود سایت در مریوان جعلی است

۳۰ آبان ۱۳۹۳، ۰:۲۵
کد خبر: 81394692
ایران: ادعاهای وجود سایت در مریوان جعلی است

وین - ایرنا - «رضا نجفی» سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ادعاهای آژانس درباره سایتی در منطقه مریوان را «جعلی» اعلام كرد و گفت: چنین سایتی وجود خارجی ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به وین، نماینده ایران در آژانس در نشست فصلی شورای حكام افزود: ایران برای اینكه ثابت كند ادعاهای مندرج در گزارش نوامبر 2011 آژانس جعلی و بی پایه بوده، حاضر است استثنائا و داوطلبانه یكبار دسترسی مدیریت شده به سایت ادعایی در منطقه مریوان بدهد.

نجفی اضافه كرد: تاكنون كشوری كه اطلاعات غلط را به آژانس داده محل سایت را به این نهاد اعلام نكرده زیرا در واقع چنین محلی وجود خارجی ندارد.

نماینده ایران به اعضای آژانس اعلام كرد كه آن كشور مدعی آمریكا یا رژیم صهیونیستی یا باید مختصات محل ادعایی اش را به آژانس بدهد و یا باید اعتراف كند كه اطلاعات غلط به آژانس داده و تمام اعضای آژانس را فریب داده و گمراه كرده است .

وی تصریح كرد: این آزمونی برای آژانس بوده كه مدعی است اطلاعاتش معتبر است . یا باید مختصات جغرافیایی محل را بدهد كه با بازدید از آن، دروغ كشور مدعی آشكار می شود و یا مختصاتی در كار نیست كه باز هم دروغ گزارش آژانس فاش می شود .

1572**1553