رييس كميته ايثارگران ستاد دهه فجر استان قزوين: دستاوردهاي انقلاب اسلامي در دهه فجر بايد تبيين شود

قزوين - ايرنا- رييس كميته ايثارگران ستاد دهه فجر استان قزوين گفت: بايد دستاوردهاي انقلاب اسلامي در دهه مبارك فجر تبيين شود.

به گزارش ايرنا، 'غلامرضا حقايق پور' روز چهارشنبه در نخستين جلسه كميته ايثارگران ستاد دهه‌ فجر كه در سالن جلسات بنياد برگزار شد، افزود: اين ايام فرصت مناسبي است تا دستاوردهاي انقلاب اسلامي به آحاد جامعه اطلاع‌ رساني شود تا آنها قدر نعمت انقلاب را بدانند.

وي رهبري امام خميني(ره) و تبعيت مردم از ايشان را از مهمترين عوامل پيروزي انقلاب اسلامي دانست و افزود: امروز بايد اين مولفه‌ها، بيشتر در بين مردم تبيين شود تا با تقويت آنها، بتوانيم هميشه در برابر دشمنان پيروز باشيم.

اين مسوول اضافه كرد: امروز بيش از هر زمان ديگر نياز به تبيين نقش شهدا و ايثارگران در برهه هاي مختلف انقلاب هستيم.

حقايق‌پور با اشاره به اينكه ميهماني لاله‌ها و ديدار از خانواده شاهد و ايثارگر از مهمترين برنامه‌هاي بنياد شهيد و امور ايثارگران در دهه‌ فجر است، گفت: ما امسال تلاش مي‌كنيم تا با برنامه‌ ريزي دقيق و هماهنگي بين مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي ايجاد شود تا برنامه‌هاي اين دهه را نسبت به سال‌هاي گذشته پرشكوه برگزار كنيم.

وي برگزاري يادواره‌ها و نمايشگاه شهدا، نقاشي ديواري، يادواره شهداي زن و نقش آن در دفاع مقدس و نشست صميمي با ايثارگران، تعويض پرچم‌هاي مزار شهدا، بازگويي خاطرات هشت سال دفاع مقدس، اعزام ايثارگران و والدين شهدا به اردوهاي تفريحي و زيارتي را از برنامه‌هاي ديگر بنياد در دهه‌ فجر برشمرد.

در اين جلسه مقرر شد، هر يك از اعضاي كميته ايثارگران ستاد دهه‌فجر، برنامه‌هاي پيشنهادي خود را جهت اجرا در ايام دهه‌ فجر به بنياد شهيد و امور ايثارگران ارايه دهند.

7389/ 614