۵ دی ۱۳۹۳، ۹:۳۹
کد خبر: 81438453
T T
۰ نفر
معاون استاندار يزد: استقرار صنايع كم آبخواه و پاك در اولويت است

يزد - ايرنا - معاون برنامه ريزي استاندار يزد گفت: استقرار واحد هاي توليدي و صنعتي كم آبخواه و پاك جزو اولويت هاي اين استان در حمايت از صنعت و ايجاد اشتغال است.

به گزارش ايرنا، 'محمدرضا بابايي' عصر پنجشنبه در بازديد از چند واحد صنعتي و رفاهي در مهريز افزود: دولت از ايجاد اينگونه واحد ها بر اساس شرايط اقليمي استان يزد بصورت جدي حمايت مي كند.

وي اظهار كرد: ايجاد واحد هاي توليدي و صنعتي در يزد و شهرستان ها با حمايت دولت و با جلب مشاركت بخش خصوصي و سرمايه گذاران از برنامه هاي مهمي كه هميشه مورد تاكيد بوده است.

اين مسوول در اين سفر از طرح مجتمع بين المللي خدماتي رفاهي بين راهي آتنا در جاده سنتو مهريز و چند واحد توليدي و صنعتي در شهرك صنعتي از جمله واحد توليدي فولاد محمد توليد كننده آهن اسفجي در شهرك صنعتي بازديد كرد.

بابايي، مجتمع بين المللي خدماتي رفاهي بين راهي آتنا را از بزرگترين طرح هاي خدمات گردشگري كشور خواند و گفت: با توجه به قرار گرفتن اين مجموعه در جاده ترانزيت بين راهي اميداوارم با تكميل و افتتاح آن شاهد رونق گردشگري در اين شهرستان باشيم.

وي همچنين در جريان بازديد از واحد توليدي فولاد محمد (تولييد كننده آهن اسفنجي) نيز ضمن اشاره به اينكه اين واحد يكي از واحدهاي كم آب خواه استان بشمار مي‌رود گفت: استان يزد به صنايع پاك و كم آبخواه نياز دارد و ما بايد به دنبال استقرار اينگونه صنايع در استان باشيم.

همچنين فرماندار مهريز و صاحبان صنايع در اين بازديد ها گزارشي از آخرين وضعيت استقرار واحد هاي مختلف توليدي و صنعتي و نيارها و برنامه هاي خود را ارائه كردند.

مهريز با 50 هزار نفر جمعيت در 30 كيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد و داراي پنج شهرك و ناحيه صنعتي است. ك2

7541/616