۸ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۲۹
کد خبر: 81442232
T T
۰ نفر
انتشار هفت عنوان كتاب جديد در سازمان اسناد و كتابخانه ملي

تهران-ايرنا- هفت عنوان كتاب تخصصي در حيطه اسناد، تاريخ و كتابداري و دو عنوان نشريه در حوزه كتابداري و اسناد سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران منتشر شد.

به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگي ايرنا، سازمان اسناد و كتابخانه ملي در راستاي اهداف و وظايف خود و به منظور احياي آثار مكتوب و غير مكتوب، انتشار آثار علمي و آموزشي پژوهشگران در حوزه كتاب و كتابداري، اسناد و آرشيو و اطلاع رساني را يكي از فعاليت هاي اصلي خود مي داند و براين اساس تاكنون كتاب و نشريه مختلفي منتشر كرده است.

'فهرست نسخه هاي خطي كتابخانه سيد محمد حسين خبره فرشچي' ( در كتابخانه ملي ) به كوشش علي صادق زاده وايقان، 'استانداردهاي كتابخانه هاي ديجيتالي' ( جلد اول ) تاليف ميترا صميعي، ' مكتب هنري شيراز در نسخ خطي ايران' تاليف حبيب الله عظيمي، چهار جلد از مجموعه تاريخ شفاهي و تصويري ايران معاصر با عناوين: ' حكمت و سياست' ، ' فرماندهي و نافرماني' ، ' آيندگان و روندگان' و ' اقتصاد و امنيت' به كوشش حسين دهباشي در آذرماه سال جاري در حوزه اسناد و كتابخانه ملي منتشر شده است.

بر اساس گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران، همچنين فصلنامه كتاب شماره 99 و فصلنامه گنجينه اسناد شماره 95 از جمله كتاب ها و نشرياتي هستند كه در آذر ماه سال 93 توسط انتشارات سازمان اسناد و كتابخانه ملي به چاپ رسيده اند .

علاقه مندان براي تهيه اين آثار مي توانند از طريق پورتال سازمان اسناد و كتابخانه ملي به آدرس www.nlai.ir با اداره انتشارات سازمان اسناد و كتابخانه ملي تماس بگيرند.

فراهنگ**1497 ** 1569
۰ نفر