انتشار نخستین فصلنامه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات

تهران- ایرنا- سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران نخستین شماره فصلنامه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات را منتشر کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران، نخستین شماره از فصلنامه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات (ویژه بهار ۱۴۰۲) به سردبیری فهیمه باب‌الحوائجی در ۲۰۱ صفحه شامل ۶ مقاله است که پنج مقاله آن پژوهشی و یک مقاله مروری است به صورت برخط منتشر شد.

فصلنامه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات در پایگاه‌های گوگل اسکالر، پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی، بانک اطلاعات نشریات کشور، پایگاه مجلات تخصصی نور، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، ابسکو و ابسکو هاست نمایه می‌شود و برای تسهیل شناسایی و جست و جو، هر مقاله دارای شماره شناسایی خاص (DOI) خود است.

انتشار نخستین فصلنامه مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات

همچنین این فصلنامه مقاله‌های دیگری در دست بررسی و آماده‌سازی برای انتشار دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۲ ، سه شماره دیگر از آن به صورت آنلاین منتشر خواهد شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این نشریه همچنین پذیرای مقاله‌های مرتبط با مطالعات کتابداری؛ و به‌ ویژه سازماندهی اطلاعات، از جانب اساتید، متخصصان و دانشجویان است و در صورت دارا بودن شرایط انتشار و کسب نظر موافق داوران آنها را منتشر می‌کند.

مالکیت مادی و معنوی این نشریه متعلق به سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha