۸ دی ۱۳۹۳، ۱۹:۳۶
کد خبر: 81443155
T T
۰ نفر

يزد - ايرنا - فرماندار مهريز گفت: آسيب هاي اجتماعي از مسائلي است كه فرهنگيان نقش مهمي در مقابله با آن و آگاه سازي دانش آموزان دارند .

به گزارش ايرنا ' سيد محمد رستگاري ' روز دوشنبه در جمع فرهنگيان اين شهرستان افزود: توجه بيشتر فرهنگيان به مباحث اضطراب، افسردگي كمرويي و عدم قدرت نه گفتن در دانش آموزان بايد جدي گرفته شود .

وي ادامه داد: دبيران مدارس بايد در كنار اوجه به مسائل آموزشي و فرهنگي به مباحث تربيتي دانش آموزان عنايت خاص داشته باشند .

فرماندار مهريز گفت: همه دبيراني كه در سطح آموزش و پرورش در امر تعليم و تربيت فعاليت مي كنند تلا‌شگران موفقيت نسل جوان هستند .

رستگاري در ادامه با قدرداني از تلاش دبيران در كسب رتبه هاي برتر كنكور سراسري به برنامه هاي فرمانداري مهريزاشاره و افزود: در سند توسعه شهرستان نقش ويژه آموزش و پرورش به خصوص در حوزه پيش دانشگاهي ديده شده است.

وي اظهار داشت: دوره پيش دانشگاهي با عزت مسير آموزش و پرورش را طي مي كند و زحمات دبيران اين مقطع بر همگان روشن است.

همچنين معاون آموزش و پرورش استان يزد با اشاره به اينكه در حوزه پيش دانشگاهي نقش دانش آموزان و خانواده ها از جهات مختلف قابل بررسي است افزود: هرچه توانمندي دانش آموز بيشتر باشد اقتدار آموزش و پرورش نيز بيشتر خواهد شد.

' محمود زارع ' افزود: حفظ رتبه و جايگاه استان يزد در كنكور مهم تر از رسيدن به رتبه است كه در اين راستا نقش دبيران كاملا مشهود است.

همچنين مدير آموزش و پرورش مهريز نيز در اين مراسم با تقدير از زحمات بي وقفه دبيران تلاشگر پيش دانشگاهي به نقش آنها در موفقيت دانش آموزان در رسيدن به رتبه هاي برتر كنكور سراسري اشاره نمود.

' سيد علي كارآموز ' از برگزاري مراسم تكريم فرهنگيان و دبيران كه نقش اساسي در آموزش و پرورش دارد قدرداني نمود .ك2

7541/ 650