فرمانده سپاه الغدیر یزد: معلمان روحیه امید و نشاط را در دانش‌آموزان تقویت کنند

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: انتظار از معلمان این است که روحیه امید و نشاط را که در شرایط امروز یک ضرورت برای جامعه محسوب می‌شود، در بین دانش آموزان تقویت کنند.

به گزارش ایرنا، سردار "حسین زارع کمالی " روز شنبه در آیین زنگ مهر و مقاومت که در مهریز برگزار شد، افزود: پرورش خلاقیت و ترویج امید برای آینده بهتر کشور در کنار وظیفه تعلیم از مهمترین رسالت‌های فرهنگیان است.

وی با تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس ادامه داد: دشمنان در جنگ ترکیبی خود به شدت امید و اعتماد مردم و نسل جوان را نشانه گرفته‌اند که در این عرصه فرهنگیان با ترویج روحیه پرسشگری در بین دانش آموزان و افزایش آگاهی آنان ، نسل جوان از تهدیدهای دشمن مصون نگه دارند.

زارع کمالی از فرهنگیانی که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های مختلف در کنار مردم و مسئولان به نظام تعلیم و تبیت خدمت کردند قدردانی کرد و یادآور شد: باید فرهنگیان در کلاس درس دانش آموزان را با طرح مطالب مختلف در جریان مسائل کشور و پیشرفت های پس از انقلاب اسلامی قرار دهند.

وی تصریح کرد: هنوز دانش آموزان در جریان خیلی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور نیستند و این کار فرهنگیان است که با اطلاع رسانی مناسب و تبیین این مباحث نسل جوان را به آینده کشور امیدوار کنند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد: معلمان روحیه امید و نشاط را در دانش‌آموزان تقویت کنند

مدیر آموزش و پرورش مهریز نیز در این آیین گفت: همزمان با سال تحصیلی جدید بیش از ۱۳ هزار دانش آموز در ۱۰۷ واحد آموزشی زیر نظر بیش از یک هزار معلم، مربی و مشاور به تحصیل مشغول شدند.

سیدضیاء طباطبایی بیان کرد: امور پرورشی در کنار آموزش و پیگیری ساحت‌های مختلف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش جزو ماموریت اصلی فرهنگیان است .

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha