۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 81456039
T T
۰ نفر

امام جمعه جديد فريدونشهر معرفي شد

۱۸ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴
کد خبر: 81456039
امام جمعه جديد فريدونشهر معرفي شد

اصفهان- ايرنا- امام جمعه جديد فريدونشهر در نشست شوراي اداري اين شهرستان معرفي شد.

به گزارش ايرنا، رئيس دفتر سياستگذاري ائمه جمعه استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در نشست شوراي اداري فريدونشهر حجت الاسلام اباصلت غفاري را به عنوان ا مام جمعه جديد اين شهرستان معرفي كرد.

حجت الاسلام صالحيان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري مبني بر اينكه امام جمعه هر شهر روح و پويايي آن منطقه است ، گفت: امام جمعه با ايجاد وحدت، پيشرفت، توسعه و آباداني هر منطقه را دنبال مي كند.

وي فرصت سوزي را از بالاترين گناهان برشمرد و افزود: بسترهاي وحدت در فريدونشهر با وجود پنج قوم مختلف گرج، ترك، لر، فارس و ارمني مهيا ست و بايد با تعامل مردم و مسئولان با محوريت ولايت فقيه، اين فرصت ها را به ترقي و تعالي رساند.

وي خواستار همكاري و تعامل ادارات و دستگاه هاي دولتي شهرستان با ستاد اقامه نماز شهرستان شد و اظهار كرد:امام جمعه بايد مانند يك پدر به همه اقشار مختلف جامعه به يك چشم نگاه كند و در اين راه با مديريت صحيح گام بردارد.

وي تاكيد كرد: حجت الاسلام و المسلمين غفاري از اساتيد برجسته دروس حوزي بوده و شش سال سابقه امام جمعه شهرستان سميرم و 10 سال امام جمعه اي خليل آباد استان خراسان رضوي را دارند.

حجت الاسلام و المسلمين سياوشي امام جمعه فعلي داران و امام جمعه سابق فريدونشهر هم در بياناتي به ارائه گزارش پرداخت و گفت: در مدت 17 سال مسئوليت امام جمعه شهرستان، 35 مسجد در مناطق روستايي و شهري شهرستان احداث شد.

وي خاطر نشان كرد: در اين مدت مصلي فريدونشهر با زيربناي هفت هزار متر مربع با پيشرفت 40 درصدي با اعتبار 15 ميليارد ريال ساخته و حوزه علميه با زيربناي پنج هزار متر مربع با پيشرفت فيزيكي 70 درصد و با هزينه 10 ميليارد ريال اجرايي شد و همچنين 30 خانه عالم احداث شد.

شهرستان فريدونشهر در 165 كيلومتري غرب اصفهان واقع شده است.

7147/ 546