۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶
کد خبر: 81464093
T T
۰ نفر
دبیر شورای نماز یزد: فرهنگ نماز را بین دانش آموزان نهادینه كنیم

یزد - ایرنا - دبیر شورای ستاد اقامه نماز استان یزد، با بیان اینكه حضور دانش آموزان در نماز جماعت مدارس اجباری نیست، گفت: این حضور باید با ایجاد رغبت در دانش آموزان نهادینه شود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام 'علی حبیبیان' روز چهارشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز در بافق عبادت و نماز را بالاترین هدیه الهی خواند و افزود: پاداشی كه با عبادت در سایه اقامه نماز برای خود ذخیره می كنیم بزرگترین پس‌انداز است .

وی، همچنین بابیان اینكه امروزه تربیت فرزندان به عنوان یك دغدغه در خانواده ها محسوب می شود گفت: اگر بتوانیم هم خود وهم فرزندان را به اقامه نماز آنهم دراول وقت مقید كنیم دربرابر آسیب ها مصون می شویم.

دبیر شورای ستاد اقامه نماز استان یزد بر عدم اجبار دانش آموزان به خواندن نماز تاكید كرد و افزود: البته این بدان معنی نیست كه مدیران نباید هیچ مسوولیتی داشته باشند.

وی اضافه كرد: مربیان مدارس باید با برنامه ریزی دقیق،زیبا سازی فضای نمازخانه وبرنامه های تبلیغی وارشادی مناسب زمینه حضور حداكثری دانش آموزان را در این فریضه الهی فراهم كنند.

حبیبیان همچنین ضمن تشكر از امام جمعه و فرماندار بافق گفت: باید از حمایت های همیشگی شركت سنگ آهن مركزی در امور خیر به خصوص تهیه پنجهزار متر فرش جهت برگزاری نماز پرشكوه ظهر عاشورا تقدیر و تشكر كرد.

مشاور استاندار یزد ادامه داد: به همین علت از طرف آیت الله ناصری، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد ، لوح تقدیر به منظور تشكر و قدردانی برای مدیر عامل این شركت ارسال شده است.ك2

7543/ 650