۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۶:۴۶
کد خبر: 83395187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 اقامه‌ نماز جماعت ادارات یزد با سامانه ارزیابی می شود

یزد- ایرنا- رئیس ستاد اقامه نماز یزد می‌گوید: برای نخستین باز چگونگی اقامه نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی استان با کمک سامانه و به طور دقیق ارزیابی می شود.

حجت الاسلام علی حبیبیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بعد از ارزیابی در پایان سال دستگاه‌های فعال و موفق معرفی و تجلیل می‌شود.

وی ادامه داد: دستگاه‌هایی که رتبه‌های بالای ۹۰ امتیار را کسب کنند تقدیر ویژه خواهند شد، همچنین دستگاه‌هایی که ۴۰ تا ۶۰ امتیاز بگیرند قابل تذکر هستند و همچنین دستگاه‌هایی که کمتر از ۴۰ امتیاز کسب کنند، توبیخ می‌شود.

این مسئول فرهنگی استان خاطر نشان کرد توسعه فرهنگ نماز، حمایت و پشتیبانی معنوی در رابطه با ترویج آن و نظارت و ارزیابی مستمر نماز در جامعه از رسالت‌های اصلی این ستاد است.

حبیبیان بیان داشت: ستاد طبق مقررات در ۲ حوزه فرهنگی، آموزشی، و همچنین پژوهشی، نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی فعالیت دارد.

وی، برپایی جشنواره سرود، نمایشنامه نویسی، برگزاری نشست‌های متفاوت، مسابقات کتبی و مجازی در حوزه نماز و فضای مجازی و جلسه‌های پرسش و پاسخ را از برنامه‌های مهم ستاد ذکر کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز یزد در خصوص مکان مورد استفاده این نهاد اظهار داشت: طبق مقررات استانداری این مکان را در اختیار ستاد گذاشته و مشکلی وجود ندارد.

حیببیان همچنین در مورد زمین برخی دستگاه‌های اجرایی که وقفی است خاطر نشان کرد: اقامه نماز در آن مکان‌ها هیچ اشکالی ندارد.

استان یزد بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۵ یک میلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت دارد.

۷۵۳۶/‏‬ ۲۰۴۷/‏

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha