۲۴ دی ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰
کد خبر: 81464359
T T
۰ نفر
روابط عمومي ها از روش سنتي به الكترونيك تبديل شوند

زاهدان- ايرنا- كارشناس مسوول روابط عمومي استانداري سيستان و بلوچستان گفت: روابط عمومي ها بايد از روش سنتي خارج و به روابط عمومي الكترونيك و به روز با ابزارهاي جديد مجهز شوند تا از دنياي خبر و اطلاع رساني عقب نمانند.

به گزارش ايرنا، دكتر 'امان الله تمنده رو' روز چهارشنبه در كارگاه آموزشي و كلاس توجيهي با حضور مسوولان روابط عمومي ادارات و سازمانها و خبرنگاران رسانه هاي ارتباط جمعي شهرستان نيكشهر افزود: هدف از برگزاري اينگونه جلسات شناسايي و رفع مشكلات روابط عمومي هاي ادارات سطح استان سيستان و بلوچستان و تاكيد بر به روزرساني و فعال شدن رسانه ها در عرصه هاي مختلف اطلاع رساني است.

وي بيان كرد: مسوول روابط عمومي به عنوان چشم و گوش هر اداره بايد كنشگر، فعال و پويا باشد.

وي گفت: مردم هميشه دوست دارند اخبار موثق و صحيح هر سازمان و اداره را بشنوند و اگر روابط عمومي نتواند اطلاعات درست و موثق به مردم بدهد قطعا مردم به سوي اخبار غيرواقعي و حتي رسانه هاي بيگانه روي مي آورند.

وي بيان كرد: روابط عمومي ها بايد آرشيو تلفن افراد مختلف مرتبط با حوزه فعاليت خود را براي اطلاع رساني داشته باشند تا بتوانند بخوبي با افراد مورد نظر ارتباط برقرار كنند.

كارشناس مسوول روابط عمومي استانداري سيستان و بلوچستان گفت: رسانه هاي جمعي از جمله نشريات، خبرگزاري ها و صداوسيما بايد به سمت توليد خبر حركت كنند و ضمن پيگيري مشكلات و مطالبات مردم به معرفي مناطق مختلف، جذابيتها و قابليتها بپردازند.

تمنده رو ادامه داد: مدير هر دستگاه اجرايي بايد اطلاعات كافي از حوزه كاري خود داشته باشد تا بتواند پاسخگوي سوالات مردم و ارباب رجوع در مواقع ضروري باشد.

وي بيان كرد: روابط عمومي ها بايد در توسعه اقتصادي و اقتصاد مقاومتي نقش بسزايي داشته باشد.

كارشناس مسوول روابط عمومي استانداري سيستان و بلوچستان گفت: روابط عمومي ها قلب تپنده دستگاههاي اجرايي هستند و وظيفه دارند ارتباط بين مسوولان و مردم را برقرار كنند و معرف خوبي براي دستگاه مربوطه باشند.

فرماندار نيكشهر نيز با تشريح وظايف و اهداف روابط عمومي ها اظهار داشت: روابط عمومي يك دستگاه اجرايي مي تواند فعاليتها و عملكرد اداره ي مربوطه را به مردم و افكار عمومي به نحو احسن انعكاس دهد.

صاحب گل صالحي گفت: بزودي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي ادارات شهرستان نيكشهر تشكيل مي شود.

7306 / 653