۲۷ دی ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰
کد خبر: 81467976
T T
۰ نفر
عوامل انتشار تصاوير غيراخلاقي در شبكه اجتماعي 'بي تاك' در آمل دستگير شد

ساري-ايرنا-فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و دستگيري عوامل انتشار تصاوير غيراخلاقي دريك شبكه اجتماعي در آمل خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس مازندران سرهنگ ' ولي اله گنجيان مقدم ' روز شنبه در گزارشي افزود: در پي مراجعه فردي به ماموران پليس فتا مبني بر اينكه فرد يا افراد ناشناسي با ارسال پيام و تصاوير غيراخلاقي در شبكه اجتماعي ' بي تاك ' براي خانواده اش ايجاد مزاحمت مي كند، موضوع در دستور كارماموران پليس فتا قرار گرفت .

وي افزود : باتوجه به اظهارات شاكي اقدامات اطلاعاتي و فني پليس فتا براي شناسايي و دستگيري متهم يا متهمان آغاز شد .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل گفت : ماموران پليس با شناسايي سه متهم به نام هاي ' ك- ن ' ، ' م- ع ' و الف- الف ' كه با تشكيل گروهي در يكي از شبكه هاي اجتماعي تصاوير و پيام هاي غير اخلاقي انتشار مي دادند، دستگير كردند.

سرهنگ گنجيان افزود : متهمان در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس ضمن اقرار به بزه انتسابي عنوان داشتند، گرداننده اصلي اين گروه و همچنين عامل اصلي انتشار تصاوير، متهم رديف اول از نزديكان شاكي است كه متهمان با تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل همچنين از دستگيري دو عامل تيراندازي كه دو روز قبل در بخش بندپي شرقي بابل، مردي 33 ساله را مورد اصابت گلوله هاي ساچمه اي قرار دادند، خبرداد.

وي اضافه كرد: در پي وقوع درگيري و حادثه تيراندازي با سلاح شكاري در ساعت 10 و 55 دقيقه روز دوشنبه 22دي ماه سال جاري در يكي از روستاهاي بخش بندپي شرقي شهرستان بابل، موضوع در دستور كار ماموران انتظامي بخش بندپي شرقي قرار گرفت .

ماموران با انجام تحقيقات اوليه دريافتند، دو برادر به نام هاي' مهدي و جواد – ج ' 27 و 22 ساله با استفاده از سلاح شكاري مردي 33 ساله را مورد اصابت گلوله ساچمه اي از ناحيه شكم و پا قرار داده و متواري شدند.

ماموران با انجام تحقيقات از شاهدان عيني حادثه و انجام اقدامات اطلاعاتي موفق شدند، در همان ساعات اوليه رد متهمان به تيراندازي را در يكي از شهرستان هاي غرب استان شناسايي كنند.

گنجيان گفت: ماموران با هماهنگي قضايي و عزيمت به شهرستان مورد نظر خودرو نيسان و سلاح شكاري كه در اين درگيري از ان استفاده شده بود را كشف كردند.

در ادامه تحقيقات با انجام يك سري اقدامات فني و پليسي رد دو متهم فراري در شهرستان آمل شناسايي شد و مراتب در دستور كار ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان قرار گرفت .

ماموران پليس امنيت عمومي شهرستان آمل با هماهنگي قضايي پس از شناسايي مخفيگاه متهمان با همكاري عوامل انتظامي شهرستان بابل ، هر دو متهم را در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل بيان داشت:متهمان پس از دستگيري در تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس به بزه انتسابي اعتراف و با تشكيل پرونده تحويل مرجع قضايي شدند.ك/1

2585/506