۳۰ دی ۱۳۹۳، ۹:۳۴
کد خبر: 81471523
T T
۰ نفر
پیروزی انقلاب اسلامی یك حادثه تاریخی ماندگار در جهان است

سنندج - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كردستان با اشاره به اینكه برخی حوادث در تاریخ جهان ماندگار است، پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل در سال 57 را یكی از حوادث ماندگار و تاریخی در جهان دانست.

به گزارش ایرنا، محمد قاسم سیاهوشی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر استان در سنندج گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب با بهره گیری از ترفندهای مختلف درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند اما همواره تمام این توطئه ها به یاس و ناكامی بدل شده است.

وی اعمال فشار ، تحریم های اقتصادی و عرضه نفت با قیمت پایین در بازارهای جهانی را از ترفندهای استكبار جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی بیان كرد و گفت: خوشبختانه با رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری و ارایه الگوی حكومت ولایتمداری و طرح اقتصاد مقاومتی ترفندهای استكبار جهانی با ناكامی مواجه شد.

او بیداری اسلامی در اكثر كشورهای اسلامی و مسلمان را از پیامدهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی سبب صدور انقلاب به سایر ملل و بیداری اسلامی در منطقه حساس خاورمیانه و تبدیل خاورمیانه اسلامی شد.

او ایجاد و تشكیل گروهك های تكفیری را یكی از ترفندها و دسیسه های استكبار حهانی برشمرد و افزود: دشمنان نظام با استفاده از این ترفندها درصدد ضربه زدن به امت اسلامی هستند.

سیاهوشی افزود: 20 كمیته تخصصی استانی و 10 ستاد شهرستانی با هدف گرامیداشت دهه فحر تشكیل شده است در پایان نیز از دو ستاد شهرستانی و شش كمیته برتر تحلیل خواهد شد.

به گفته وی بیش از 60 هزار پوستر در دهه فحر امسال در استان توزیع خواهد شد.

رییس سازمان جهاد كشاورزی استان كردستان نیز در این نشست از افتتاح پروژه های عمرانی در ایام دهه فجر در استان كردستان خبرداد.

ذوالفقاری افزود: در این ایام پروژه گاوداری صنعتی دهگلان با هزینه 30 میلیارد تومان، هشت پروژه آب و فاضلاب روستایی با هزینه 2.5 میلیارد تومان و چهار پروژه ورزشی در روستاهای استان با هزینه دو میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

معاون فرهنگی اداره كل آموزش و پرورش كردستان نیز گفت: برنامه های دهه فجر امسال با نمود ملی در مدارس استان برگزار می شود.

حجت الله نریمانی افزود: 33 برنامه كلیدی به سه هزار و 600 مدرسه در شهرستان ها ابلاغ شده است.

او گفت: پرسمان دانش آموزی و نشست های بصیرتی اجرای برنامه های همگانی با موضوع انقلاب در شهرستان ها از برنامه های دهه فجر امسال است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت كردستان نیز در این نشست از افتتاح شش پروژه عمرانی، تولیدی و صنعتی در دهه فجر امسال در استان خبر داد و گفت: دو پروژه در شهرستان سنندج و چهار پروژه در شهرستان های استان افتتاح می شود.

بختیار خلیقی همچنین از برگزاری جشن انقلاب در روز سیزدهم بهمن با محوریت انقلاب اسلامی، مردم سالاری دینی و جهاد اقتصادی و فرهنگی با حضور اصناف در سینما بهمن سنندج خبر داد.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی استان كردستان نیز گفت: تاكنون 80 برنامه كمیته امداد و 30 برنامه دستگاه های مختلف برای اجرا در این دهه طرح ریزی شده است.

موسی نژاد افزود: در ایام دهه فجر پروژه های اشتغالزایی، مسكن محرومین، افتتاح مسكن های شهری، برنامه های مختلف خدماتی حمایتی، 9 واحد مدرسه 35 كلاسه در شش شهرستان استان و بخش زنان و زایمان بیمارستان بعثت با هزینه حدود 800 میلیون تومان در دهه فجر امسال افتتاح می شود.ك/2

7352/533