۳۰ دی ۱۳۹۳، ۱۷:۲۰
کد خبر: 81472502
T T
۰ نفر
كارگاه مبل سازی در یك واحد مسكونی تهران دچارحریق شد

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حریق یك كارگاه مبل سازی درمجتمع مسكونی واقع در شهرك ولیعصر(عج) تهران با تلاش آتش نشانان خاموش و كارگر محبوس درمیان آتش نجات یافت.

« جلال ملكی» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش آتش سوزی كارگاه مبل سازی دریك مجتمع مسكونی در شهرك ولیعصر (عج)در ساعت 12.28 به سامانه 125 اعلام شد كه سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیكی و خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تشك نجات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش سوزی در یك مجتمع مسكونی 5 طبقه كه طبقه همكف آن با وسعت حدود 80 متر به كارگاه مبل سازی تبدیل شده بود، رخ داده است .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بیان كرد: یك كارگر17ساله افغان دراین كارگاه كاملا شعله ور دچار دود گرفتگی شده بود كه توسط آتش نشانان نجات یافت و تحویل عوامل اوژانش مستقر در محل شد.

ملكی خاطرنشان كرد: دود زیاد این كارگاه مبل سازی آتش گرفته وانتشار آن در طبقات فوقانی ساختمان موجب محبوس شدن یك پسربچه 8 ساله در طبقات بالایی شده بود كه توسط عوامل آتش نشانی این كودك نجات یافت و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی یادآور شد: یكی از آتش نشانان برای نجات این كودك دودگرفته از خفگی ماسك تنفسی خود را تا خارج از ساختمان به آن كودك داده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: این حریق درساعت 14 خاموش و محل ایمن سازی شد.

تهرام/7243/1348 / 1539
۰ نفر