۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۴۵
کد خبر: 81473304
T T
۰ نفر
اختصاص 150 ميليارد ريال براي راه هاي بيله سوار مغان

اردبيل - ايرنا - فرماندار بيله سوار مغان از اختصاص 150 ميليارد ريال براي راه هاي ارتباطي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از روابط عمومي فرمانداري بيله سوار ، آرام حليم در جلسه بررسي راه هاي اين شهرستان پروژه راه آغداش ، انجيرلو را كاملا كارشناسي شده و خواسته به حق مردم بيله سوار مغان دانست و گفت: اجراي اين پروژه هم براي مردم و هم براي توسعه منطقه فوايد بسياري دارد.

وي افزود: پروژه كمربندي كه سال ها بلاتكليف رها شده بود در سايه توجه دولت تدبير و اميد و در زمان حضور معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان حمل و نقل و پايانه هاي كشور و با تخصيص اعتبار لازم فعال شد و حدود 5/2 كيلومتر آن اجرا شده و با مساعد شدن شرايط جوي پروژه تكميل و در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وي به آماده شدن 10 كيلومتر از جاده انجيرلو به گوگ تپه براي آسفالت ريزي اشاره كرد و گفت: در حوزه راه پروژه هاي متعددي چون شش كيلومتر در دميرچي خرابه سي از بخش جعفرآباد ، پروژه نوروش كندي كه 14 روستا را به جاده اصلي وصل كرده ، شن ريزي 40 هزار متر مكعب راه روستايي اجرا شده و يا در دست اجراست و با تكميل اين پروژه ها شاهد تسهيل در عبور و مرور شهروندان و مردم منطقه در جاده ها خواهيم بود.

فرماندار بيله سوار از مسوولان اداره راه و شهرسازي خواست نسبت به حذف نقاط حادثه خيز در مسيرهاي گوگ تپه - گون پاپاق ، چالماكندي - فولادلوقويي ، بابك - جعفرآباد و بابك - بيله سوار اقدام كنند و از دستگاه هاي اجرايي خواست نسبت به پيگيري و دريافت اعتبار خود اقدام كنند.

فرماندار بيله سوار همچنين با اشاره به خطرآفرين بودن پل عزيزكندي اظهار كرد: اين پل بايد تامين اعتبار و تعريض شود تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشيم.

خسروي ، بخشدار مركزي بيله سوار نيز در اين جلسه به پاره اي از مشكلات راه روستايي از جمله كم عرض بودن ، خرابي شانه ها ، نبود روشنايي و حادثه خيز بودن مسيرهاي زرگر به طرف مرادلو ، بابك - سه راهي جعفرآباد ، داخل روستاي فولادلوقويي ، جاده فولادلوقويي به طرف چالماكندي ، مسيرهاي اللهوردي قشلاقي به طرف شورقويي و همچنين اوچ دره اشاره كرد و خواستار همكاري اداره راه و شهرسازي و حل مشكلات شد.

اصغريان ، رييس اداره راه و شهرسازي بيله سوار نيز ترميم و بهسازي راه هاي روستايي و محورهاي مواصلاتي به شهرستان را خوب ارزيابي و اظهار اميدواري كرد با اجراي پروژه ها وضعيت راه شهرستان نسبت به سال هاي گذشته بهبود يابد.

وي گفت: در زمينه كمربندي بيله سوار لاين دوم كمربندي در مرحله انعقاد قرارداد بوده كه در شرايط خوب جوي نسبت به اجراي آن اقدام خواهد شد و تمام نيازمندي هاي كمربندي به علايم هشدار دهنده كارشناسي شده و در اسرع وقت اقدام خواهد شد.

شهرستان مرزي بيله سوار در شمال اردبيل و در نوار مرزي جمهوري آذربايجان قرار دارد.

594/530