كمیته های مقاومت فلسطینی:صهیونیست ها درهیچ مكانی امنیت نخواهند داشت

غزه – ایرنا - «كمیته های مقاومت» در فلسطین اشغالی با صدور بیانیه ای ، « حمله شجاعانه و قهرمانانه » امروز (چهارشنبه) یك تن از« مجاهدین فلسطینی »به صهیونیست ها را تبریك گفت وتاكید كرد كه صهیونیست ها درهیچ مكانی امنیت نخواهند داشت و باید خاك فلسطین را ترك كنند.

به گزارش ایرنا، در بیانیه كمیته های مقاومت فلسطینی آمده است: این عملیات قهرمانانه عكس العملی طبیعی به جنایت های مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت ، سرزمین و مقدسات فلسطین بود.

رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود، دو فلسطینی با نام های « سامی الجعار» و « سامی زیادنه» را در شهر رهط اشغال شده در نقب به شهادت رساند.

براساس این گزارش صبح امروز یك جوان 23 ساله فلسطینی از اهالی طولكرم درشمال كرانه باختری با استفاده از چاقو به شهرك نشینان صهیونیست در یك اتوبوس متعلق به شركت «دان» در منطقه تل الربیع تل آویو حمله كرد.

دراین حمله 16 تن از صهیونیست ها از جمله دو نظامی صهیونیست زخمی شدند كه وضعیت جسمی 6 تن از آنها وخیم گزارش شده است.

پلیس صهیونیستی در نهایت با شلیك مستقیم به پاهای این جوان فلسطینی او را دستگیر كرد.

«كمیته های مقاومت» در ادامه این بیانیه با تاكید به اینكه «عملیات مقاومت متوقف نخواهد شد و انتفاضه و خیزش مردمی فلسطین تا بازپس گرفتن تمامی حقوق غصب شده ادامه خواهد یافت »، آمده است:كسانی كه گمان می كنند ملت ما در مقابل ظلم كوتاه خواهد آمد و دست روی دست خواهد گذاشت در توهم به سر می برند، عملیات جهادی با قدرت ادامه خواهد یافت و قلب رژیم صهیونیستی را هدف خواهد گرفت.

دراین بیانیه تاكید شده است:جوان قهرمانی كه با كمترین امكانات این عملیات را انجام داد فرزند فلسطین است و ثابت كرد صهیونیست ها درهیچ نقطه ای از خاك سرزمین ما در امنیت نخواهند ماند و باید هر چه سریعتر فلسطین را ترك كنند.

«كمیته های مردمی» فلسطینی همچنین با دعوت به انتفاضه گسترده در مناطق اشغالی 1948، همراهی و كمك به اهالی فلسطین در رویارویی با دشمن اشغالگر صهیونیستی در منطقه نقب را خواستار شد.

در بیانیه كمیته های مردمی تاكید شده است: سرنوشت ملت فلسطین در جای جای سرزمین فلسطین اشغالی از رفح در جنوب تا ناقوره در شمال مشترك و یكی است .

خاورم *(4)*387*390* 1324