۵ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۲۹
کد خبر: 81478386
T T
۰ نفر
دهه فجر فرصت مناسبي براي معرفي ارزش هاي انقلاب اسلامي به نسل جوان است

قزوين-ايرنا- فرماندار قزوين، دهه مبارك فجر را فرصت مناسبي براي معرفي ارزش ها و آرمان هاي انقلاب اسلامي به نسل جوان دانست.

به گزارش ايرنا، سيد 'علي موسوي' روز يكشنبه در نشست هماهنگي برگزاري برنامه‌هاي ايام دهه مبارك فجر شهرستان قزوين از دهه مبارك فجر به عنوان فرصتي مناسب براي پاسخگويي به توطئه هاي دشمنان ياد كرد و گفت: حضور گسترده و با صلابت ملت ايران در راهپيمايي روز 22 بهمن پاسخي كوبنده به توطئه هاي دشمنان محسوب مي شود.

اين مسوول، حضور باشكوه مردم در راهپيمايي سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي را همچنين موجب ياس و نااميدي دشمنان و ترويج فرهنگي ديني و انقلابي دانست.

وي با اشاره به هجمه فرهنگي دشمنان عليه نظام و انقلاب و همچنين دين مبين اسلام، گفت: دشمنان سعي دارند با استفاده از تمام ظرفيت‌‌هاي رسانه‌اي خود چهره اسلام را مخدوش سازند و از روي عجز و ناتواني خود حتي به اهانت و توهين به پيامبر گرامي اسلام (ص) روي آورده اند و در چنين شرايطي وظيفه آگاه سازي وجدهاي بيدار دنيا برعهده ما است.

فرماندار قزوين با يادآوري نقش مردم در پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي و همچنين پايداري در هشت سال دفاع مقدس، اظهار كرد: با هدف تبيين نقش مردم در تمامي عرصه‌ها جلسه هم انديشي با سازمان‌هاي مردم نهاد و نشست با احزاب در ايام دهه فجر در شهرستان قزوين برگزار مي‌شود.

موسوي با تاكيد براينكه برنامه ها و جشن هاي مربوط به ايام دهه مبارك فجر بايد پرشور تر از سالهاي گذشته برگزار شود، افزود: اين برنامه ها بايد به صورت مردم محور و از نوآوري، شور و نشاط و كيفيت لازم برخوردار باشد.

رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين نيز در اين نشست گفت: بر اساس وصاياي امام خميني(ره) ايمان و اعتقاد، رهبري و ولايت و مردم سه ركن اصلي و مهم در به پيروزي رساندن انقلاب اسلامي هستند بنابراين اين اركان بايد در برگزاري مراسم هاي مربوط به دهه مبارك فجر بايد مورد توجه قرار بگيرند.

حجت الاسلام و المسلمين 'علي قابل' افزود: برگزاري باشكوه و مردمي برنامه هاي دهه مبارك فجر موجب نااميدي و ترس هرچه بيشتر دشمنان از ملت مومن و انقلابي ايران مي شود.

در اين نشست، برنامه هاي مربوط به گراميداشت ايام دهه مبارك فجر در شهرستان قزوين از سوي مسوولان دستگاه هاي مختلف اجرايي تشريح شد.

7392/ 614