۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۲۷
کد خبر: 81480282
T T
۰ نفر

كشف 103 كیلوگرم مواد مخدر در اردبیل

۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۲۷
کد خبر: 81480282
كشف 103 كیلوگرم مواد مخدر در اردبیل

اردبیل - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از كشف و ضبط 103 كیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

ناصر عتباتی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر از نوع حشیش به دنبال به دست آمدن سرنخ هایی از باند توزیع مواد مخدر كشف شده است.

وی گفت: در این عملیات كه با همكاری عوامل و ماموران دادسرا و سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اردبیل انجام شد دو قاچاقچی كه از اعضای باند بین المللی قاچاق مواد مخدر هستند دستگیر شدند.

وی درباره چگونگی كشف این محموله بیان كرد: با اطلاع دقیق از فعالیت این گروه، دستورات قضایی لازم از سوی دادستان عمومی و انقلاب اردبیل در جهت دستگیری متهمان صادر شد كه با تلاش شبانه روزی سربازان گمنان امام زمان (عج) طی عملیاتی دقیق متهمان شناسایی شدند و با توقف وسیله نقلیه و بازرسی از مخفی گاه آنها، مواد مخدر كشف و توقیف شد.

عتباتی عنوان كرد: سردسته این گروه كه دارای سوابق كیفری متعدد می باشد به همراه همدستش با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شده اند و تحقیقات جهت روشن شدن ابعاد مختلف فعالیت این آنها در حال انجام است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تاكید بر عزم جدی مسوولان قضایی، انتظامی و امنیتی استان برای مقابله با پدیده خانمانسوز مواد مخدر گفت: با قاچاقچیان بدون هرگونه چشم پوشی و مماشات، برخورد قانونی قاطع صورت خواهد گرفت.

عتباتی با قدردانی از تلاش های سربازان گمنان امام زمان (عج) از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشكوك در زمینه مواد مخدر، مراتب را با نهادهای ذی ربط در میان بگذارند.

592/8123/530