۷ بهمن ۱۳۹۳، ۱۴:۰۸
کد خبر: 81481448
T T
۰ نفر

تهران- ايرنا- مدير كل دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با بيان اينكه هويت بخشي به كانون هاي آگهي و تبليغات بزرگترين هدف ما است، گفت: بايد خلاء هاي قانوني درخصوص آگهي و تبليغات را پيدا كرده و با برخي مصوبات اين خلاء ها را بپوشانيم.

به گزارش گروه فرهنگي ايرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، احسان الله حجتي روز سه شنبه در نشست با مديران و مسئولان كانون هاي آگهي و تبليغات استان اصفهان از پيگيري تشكيل سازمان نظام تبليغاتي به صورت يك تشكل قانوني خبر داد و گفت: تشكيل اين تشكل قانوني كه حافظ منافع كانون هاي آگهي و تبليغات است مي تواند بسياري از مشكلات اين گروه را رفع كند.

وي با اشاره به اينكه كار فرهنگي نيازمند فضاي آرام است و در يك فضاي غير آرام امكان اينكه تفكر به عرضه ظهور برسد وجود ندارد، گفت: بطور يقين بايد همه ما تصميم ساز باشيم.

به گفته حجتي مجتهد قانون نيستيم بلكه مجري قانون و موظف به رعايت قانون هستيم.

مدير كل دفتر تبليغات و اطلاع رساني وزارت ارشاد ابراز اميدواري كرد كه برگزاري نشست با كانون هاي آگهي و تبليغاتي منجر به هم افزايي بيشتر شود چراكه كار كانون هاي آگهي و تبليغات كار بازرگاني و اقتصادي و تبليغات و اطلاع رساني است.

حجتي اظهار داشت: كانون هاي آگهي و تبليغات فرهنگ ساز هستند و با تفكرات فرهنگي و با تبليغات خود مي توانند فرهنگ سازي كنند.

در ادامه اين نشست شماري از حاضران نيز به ارائه نظرات و پيشنهادات در حوزه تبليغات و اطلاع رساني پرداختند.

فراهنگ**1355**1569
۰ نفر