۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۶:۴۵
کد خبر: 81485370
T T
۰ نفر
پليس آمل به گروگانگيري دختر 12 ساله در يك مرغداري پايان داد

ساري - ايرنا - فرمانده انتظامي آمل از شناسايي و دستگيري عامل گروگانگيري يك دختر 12 ساله در يكي از مرغداري هاي مخروبه حاشيه اين شهرستان مازندران خبر داد.

ساري - ايرنا - فرمانده انتظامي شهرستان آمل از شناسايي و دستگيري عامل گروگانگيري ساكن يكي از شهرهاي استان فارس كه همشهري خود دختر 12 ساله اي را دزيده و در يكي از مرغداري هاي مخروبه شهرستان آمل به گروگان گرفته بود، خبر داد.



سرهنگ 'ولي الله گنجيان مقدم' روز جمعه در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: سارق آدم ربا فردي حدودا 26 ساله معروف به 'نبي افغاني'، اهل يكي از شهرهاي استان فارس بود كه دختر 12 ساله اي به نام ' سميه ' را از همان شهر به گروگان گرفته بود.

وي افزود: با دريافت گزارش قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب يكي از شهرستان هاي استان فارس مبني بر مخفي شدن اين آدم ربا در يكي از روستاهاي حومه آمل، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي آمل افزود: ماموران پليس پس از انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي براي شناسايي مخفيگاه آدم ربا و رهايي گروگان، وي را در مرغداري مخروبه اي در يك روستا در حومه آمل شناسايي كردند.

سرهنگ گنجيان گفت: كارآگاهان پليس آگاهي با اطمينان از حضور آدم ربا به همراه گروگان 12 ساله در مخفيگاه، در عملياتي هماهنگ و ضربتي متهم را دستگير و اين دختربچه را نجات دادند.

فرمانده انتظامي آمل افزود: متهم پس از دستگيري در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي اعتراف كرد و با صدور قرار بازداشت روانه زندان شد. ك/3

7327/608/626
۰ نفر