۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۰۲
کد خبر: 81486217
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: آمريكايي ها به انسداد سياسي در منطقه رسيده اند

يزد- ايرنا- نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي گفت: آمريكايي ها هم در راهبرد و هم در تاكتيك، حرفي براي گفتن در منطقه ندارند و به انسداد سياسي در ميدان داري رسيده اند.

به گزارش ايرنا محمدصالح جوكار جمعه شب در مراسم گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب و بويژه شهداي جبهه مقاومت و سردار شهيد الله دادي در ميبد گفت: امروز در سايه سار شهداي 8 سال دفاع مقدس و سرداران عزيز، امنيت بر اين كشور حاكم است و مرزهاي مبارزه و جهاد دورتر از مرزهاي جغرافيايي تنظيم شده است .

وي خاطرنشان كرد: امروز خون شهداي ايران با شهداي حزب الله چنان ممزوج است كه خواب را از چشم رژيم صهيونيستي گرفته است .

نماينده مردم يزد و اشكذر در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه امروز درسايه جبهه مقاومت تفكر استراتژيك از امريكا گرفته شده به قدرت پوشالي رژيم صهيونيستي اشاره كرد و افزود:با ترسيم امام راحل(ره) و تدبير رهبر معظم انقلاب ،اراده سياسي جمهوري اسلامي ايران در منطقه حرف اول را مي زند .

وي با اشاره به قدرت حزب الله و نيروهاي مردمي در مقابله با داعش و تكفيري ها در عراق و سوريه گفت:امروز داعش و گروه هاي تروريستي در زير پاي نيروهاي مردمي عراق له شده اند و شهيد الله دادي بعد از مجاهدت در 8 سال دفاع مقدس درجبهه اي كه امام ترسيم كرده بودند به شهادت رسيد.

نماينده مردم يزد و اشكذر يادآور شد :مديريت راهبردي در منطقه از دست آمريكاييها خارج شده و آنها براي خارج شدن از گرداب به دنبال جانشين در منطقه هستند.

جوكار با تاكيد بر اينكه دشمن فقط زبان زور مي فهمد رمز پيروزي در 8 سال دفاع مقدس را ايمان و اعتقاد به خدا و ايثار و فداكاري رزمندگان اسلام عنوان كرد و گفت:امروز انقلاب اسلامي با تدبير مقام معظم رهبري، با وجود همه دسيسه هاي دشمن از مديترانه تا يمن پرنشاط حضور دارد.

وي با اشاره به پيام الهام بخش و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و امريكاي شمالي هم افزود: امروز فرهنگ ليبرال دموكراسي غرب نتوانسته است جوانان اروپايي و امريكايي را اقناع سازد و آنها به دنبال يافتن حقيقت هستند .ك/3

7548/ 650