۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۰۷
کد خبر: 81494608
T T
۰ نفر
مزار 1200 شهيد دفاع مقدس در شهرستانهاي شهريار و ملارد گلباران شد

تهران – ايرنا – به مناسبت پنجمين روز ايام ا.. دهه فجر در آييني معنوي عصر پنج شنبه گلزار 1200 شهيد دفاع مقدس در شهرستانهاي شهريار و ملارد عطر آگين و گلباران شد.

به گزارش ايرنا در اين آيين با شكوه معنوي خانواده معظم شهداء ، ائمه جمعه و جماعات، امت شهيد پرور شهرستانهاي شهريار و ملارد با حضور در مرقد مطهر امامزاده اسماعيل (ع) شهريار و مرقد مطهر اما مزاده ابراهيم (ع) ملارد ضمن قرائت فاتحه و گلباران و عطر آگين كردن مزار شهداء با آرمان امام و شهداء تجديد ميثاق كردند.

حجت الاسلام و المسلمين «عبدالحسين حيدري » امام جمعه موقت شهريار در مراسم غبار روبي و عطرافشاني پنج شهيد گمنام شهر انديشه به خبرنگار ايرنا گفت: شهداء چراغ روشن مسير انقلاب هستند و امروز اگرما در مسير اهداف انقلاب هستيم و دشمنان هنوز نتوانستند كوچكترين ضربه اي به انقلاب وارد كنند به بركت خون شهداء است.

وي گفت: امروز مي بينيم جوانان با حضور در گلزار شهداء دين خود را ادا مي كنند و اين بيانگر نفوذ معنوي شهداء والامقام در فكر و جان نسل آينده انقلاب است و تا زماني كه فرهنگ ايثار و شهادت در دل ماست دشمنان راهي به جايي نخواهند برد.

در پايان مراسم فرماندهان نيروهاي نظامي ،انتظامي و بسيجيان جان بركف بسيج با قرائت فاتحه ياد و خاطره شهداي انقلاب را گرامي داشتند.

شهرستانهاي شهريار و ملارد به ترتيب در دوران هشت سال دفاع مقدس 950 و 256 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده اند.

تهرام / 7409/1831
۰ نفر