۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۹:۳۹
کد خبر: 81498853
T T
۰ نفر
راهپيمايي 22 بهمن عرصه قدرت نمايي انقلاب است

قم - ايرنا - آيت ‌الله «حسين نوري همداني» از مراجع تقليد گفت: راهپيمايي 22 بهمن عرصه نشان دادن قدرت و اقتدار اسلام و انقلاب و اعلام انزجار از استكبار جهاني و ايادي دست نشانده آن است.

به گزارش ايرنا از مركز خبر حوزه، وي روز يكشنبه در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با گراميداشت فرارسيدن سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، افزود: همه مردم بايد در راهپيمايي يوم ‌الله 22 بهمن حضور يافته و حماسه‌ اي ديگر خلق كنند.

آيت الله نوري همداني، راهپيمايي 22 بهمن را بهترين فرصت براي اعلام پايبندي ملت به نظام ولايي دانست و اضافه كرد: مردم با حضور گسترده خود در راهپيمايي يوم‌ الله 22 بهمن به دشمنان نظام و اسلام نشان مي‌ دهند كه همچنان پرشور در عرصه حمايت از نظام حضور داشته و ثابت قدم هستند.

وي با اشاره به اينكه بر همگان لازم است كه در راهپيمايي يوم‌ الله 22 بهمن حضوري پرشور داشته باشند، تصريح كرد: ملت با حضور دشمن شكن خود در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن عزت، اقتدار، وحدت و همبستگي خود را به دنيا نشان مي ‌دهد.

وي به وضعيت منطقه و جهان اسلام اشاره و اظهار كرد: در چنين شرايطي بر همگان لازم است كه با حضور خود در اين راهپيمايي دشمن شكن به حمايت از انقلاب و تجديد پيمان با آرمان‌هاي امام و انقلاب و تجديد بيعت با ولايت فقيه بپردازند.

اين مرجع تقليد با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي ايران زمينه ساز انقلاب جهاني حضرت مهدي(عج) است، بيان كرد: از همين رو بايد به حركت‌هايي نظير راهپيمايي يوم ‌الله 22 بهمن نيز ديدگاهي ديني و معنوي داشته باشيم.

وي تاكيد كرد: امروز انقلاب اسلامي ايران به نقطه اميدي براي مستضعفان عالم تبديل شده است و به همين دليل دشمنان تاب پيشرفت‌هاي اين انقلاب را ندارند.ك/1

/2085/ 1175