مهمترين ويژگي يوم الله 22 بهمن حضور تمام سلايق و گرايش‌هاي سياسي و اقشار مختلف مردم است

خرم آباد -ايرنا-مديركل تبليغات اسلامي استان لرستان گفت :مهمترين ويژگي يوم الله 22 بهمن حضور فعالانه و مشاركت تمام سلايق و گرايش‌هاي سياسي و اقشار مختلف مردم در راهپيمايي است.

به گزارش روز جمعه روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي لرستان 'حجت‌الاسلام سعيد مهدوي‌امين' افزود : روز 22 بهمن يكي از روزهايي است كه در تاريخ انقلاب اسلامي و تاريخ اين سرزمين برجسته و كم نظيربوده و مي توانيم به‌عنوان روز وحدت و انسجام ملي ازآن نام ببريم.

وي تبليغ دشمنان مبني بر دل‌سرد شدن مردم از نظام به‌دليل شرايط اقتصادي را توطئه دشمنان اسلام و انقلاب دانست و اظهار كرد: باتوجه به شرايط منطقه‌اي و همچنين شرايط بين‌المللي و مذاكرات هسته‌اي، امسال حضورمردم در روز 22 بهمن ماه از شرايط و اهميت خاصي برخوردار است.

حجت‌الاسلام مهدوي از 22 بهمن به‌عنوان روز وحدت و انسجام ملي ياد كرد و گفت: وحدت بين مردم و مسئولان مهم‌ترين رمز پيروزي انقلاب و بقاي آن است كه محور آن ولايت‌ فقيه بوده لذا تا زماني‌كه اين وحدت حول محور ولايت حفظ شود به مملكت ما آسيبي نمي‌رسد.

وي افزود: مردم در راهپيمايي 22 بهمن به جهانيان ثابت خواهند كرد كه با تمام توان نسبت به آرمان‌هاي اسلام و انقلاب وفادارند و هيچ چيز نمي‌تواند بين آن‌ها و نظام فاصله بياندازد.

حجت‌الاسلام مهدوي تصريح كرد: لازمه پيشرفت انقلاب اسلامي، توسعه متوازن و همه‌جانبه در تمام حوزه‌هاي اقتصادي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي است، هرچند كه ما معتقديم توسعه فرهنگي زيربناي پيشرفت كشور است، زيرا انقلاب ما فرهنگي بود.

7267/6001