۲۶ بهمن ۱۳۹۳، ۱۸:۱۹
کد خبر: 81507396
T T
۰ نفر
پرواز 602 شركت هواپیمایی آسمان برای دومین بار از پرواز باز ماند

تهران- ایرنا- پرواز شماره 602 شركت هواپیمایی آسمان كه قراربود ساعت 10.15دقیقه صبح امروز ازمهراباد عازم مشهد شود به علت نقض فنی وكمبود سوخت دو بار از باند پرواز به رمپ این شركت بازگشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، هواپیمای مزبور پس از اینكه برای انجام پرواز دوم آماده شد، خلبان اعلام كرد: به علت كمبود سوخت هواپیما مجبور به بازگشت به 'تاكسی وی ' مهرآباد هستیم تا پس از سوخت گیری عازم مشهد شود، تاخیر بیش از پنج ساعته این پرواز موجب شد تا بسیاری از مسافران كه دربین آنها افراد زیادی سالمند بودند، نسبت به این اقدام شركت هواپیمایی آسمان معترض شدند.

ساعت 15.15 دقیقه تعدادی از مسافران از هوایپما خارج شدند و این درحالی بود كه پرواز یاد شده در نخستین نوبت به علت نقص فنی زمین گیر شد.

این پرواز برای نخستین بار بنابر اعلام خلبان به علت نقص درسیستم های الكترونیكی آن از پرواز باز ماند و برای بار دوم به علت كمبود سوخت نتوانست درموعد مقرر تهران را به مقصد مشهد ترك كند .

هواپیما فوكر 100 شركت هواپیمایی آسمان اكنون درتاكسی وی فرودگاه مهرآباد متوقف شده ونیروهای خدماتی شركت هواپیمایی آسمان به دنبال تخلیه بارهای بعضی از مسافران این پرواز هستند.

اقتصام(3)**1108**ن.پ ** 1559
۰ نفر