۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 81511031
T T
۰ نفر

جريمه يك ميليارد و 800 ميليون ريالي قاچاقچي پوشاك

۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۵۰
کد خبر: 81511031
جريمه يك ميليارد و 800 ميليون ريالي قاچاقچي پوشاك

زنجان - ايرنا - مديركل تعزيرات حكومتي استان زنجان گفت: پس از كشف يك محموله پوشاك قاچاق، عامل آن به يك ميليارد و 800 ميليون ريال جزاي نقدي محكوم شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومي اداره كل تعزيرات حكومتي استان زنجان، مرتضي مميزي با بيان اين خبر افزود: بر اساس گزارشهاي نيروي انتظامي شهرستان زنجان، پنج هزار و 681 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش يك ميليارد و 700 ميليون ريال از يك دستگاه خودرو كشف و ضبط شد.

وي يادآورشد: شعبه ويژه مبارزه با قاچاق كالا و ارز اداره كل تعزيرات حكومتي استان در اسرع وقت به موضوع رسيدگي و پس از استعلام از گمرك اين استان و احراز قاچاق بودن محموله، مبادرت به صدور راي كرد.

مميزي اظهار كرد: بر اساس راي صادره متهم پرونده علاوه بر ضبط خودرو و كالاهاي مكشوفه به نفع دولت به پرداخت مبلغ يك ميليارد و 800 ميليون ريال به عنوان جزاي نقدي در حق صندوق دولت محكوم شده است.

مديركل تعزيرات حكومتي استان زنجان گفت: ارزش ريالي محموله طبق استعلام از گمرك استان بيش از يك ميليارد و 700 ميليون ريال مي باشد.



***ورود 801 پرونده در زمينه كم فروشي و گرانفروشي در شش ماه گذشته

وي ادامه داد: در شش ماهه دوم منتهي به سال 93 تعداد 429 فقره پرونده در زمينه گران فروشي و تعداد 372 فقره پرونده در زمينه كم فروشي به تعزيرات حكومتي استان وارد شده است.

مميزي اضافه كرد: بر اساس آمار موجود در زمينه گران فروشي در شهرستان زنجان تعداد 315 پرونده، شهرستان ابهر 58 پرونده و در شهرستان خدابنده تعداد 56 پرونده وارد شده است.

مديركل تعزيرات حكومتي استان زنجان گفت: در بخش تخلف كم فروشي در شهرستان زنجان 234 پرونده، شهرستان خدابنده 70 پرونده و در شهرستان ابهر تعداد 68 پرونده وارد و پس از سير مراحل قانوني مختومه شده است.

وي خاطرنشان كرد: بر اساس آراي صادره متخلفين پرونده‌هاي كم فروشي و گران فروشي در شش ماهه دوم منتهي به سال 93 به پرداخت جريمه نقدي به ميزان هفت ميليارد و 800 ميليون ريال محكوم شده و ميزان جريمه وصولي از متخلفين بيش از يك ميليارد و 200 ميليون ريال مي باشد.

3001/6085