۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱
کد خبر: 81533684
T T
۰ نفر

معاون وزارت ورزش: ورزش بايد برپايه علم حركت كند

۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۱۶:۴۱
کد خبر: 81533684
معاون وزارت ورزش: ورزش بايد برپايه علم حركت كند

بوشهر- ايرنا- معاون توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي وزارت ورزش و جوانان كشور گفت: ورزش بايد بر پايه علم حركت كند و فعاليت هاي ورزشي اگر علمي باشد به نتيجه مطلوب مي رسد.

به گزارش ايرنا،سيد نصرالله سجادي روزيكشنبه در دومين همايش علم و ورزش دانشگاه آزاد اسلامي بوشهر اظهار كرد: مسوولان اجرايي بايد از فرصت علمي و دانشگاهي در رشته تربيت بدني استفاده مطلوب كنند و با برنامه ريزي و هدايت جامعه از طريق علمي در راه ورزش سلامت و نشاط را ايجاد كنند.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بوشهرنيز گفت: هم اينك اين واحد دانشگاهي ازامكانات مناسبي در زمينه ورزش از جمله زمين واليبال ساحلي، استاديوم ورزشي، پيست تارتان دو و ميداني، خوابگاه و هتل ورزشكاران برخوردار است .

يوسف قيصري با اعلام اينكه ساخت استخر شنا نيز در دستور كار اين دانشگاه قرار دارد ، اظهار كرد: در اين واحد دانشگاهي با تكميل نيازهاي بخش ورزش شرايط مساعدي به منظور برگزاري مسابقات ملي و بين المللي ايجاد خواهد شد.

وي ادامه داد: تخصيص اعتبار مناسب به منظور تكميل امكانات ورزشي در اين دانشگاه ازطرف واحد مركز زمينه پيشرفت ورزش در اين دانشگاه بوده است .

دبير اجرايي همايش ملي علم و ورزش نيز گفت: 186 مقاله علمي در دو بخش مديريت و ورزش و فيزيو لوژي و ورزش تا پايان بهمن ماه امسال به اين دبيرخانه رسيد.

روح الله ارشادي با اعلام اينكه بعد از داوري يكصد و 42مقاله پذيرفته شد ،اظهار كرد:58 مقاله مربوط به بخش مديريت و ورزش و 84 مقاله مربوط به بخش فيزيولوژي و ورزش بوده است .

وي افزود:هفت كارگاه تخصصي نيز در حاشيه اين همايش برگزار و دو نمايشگاه پوستر مقالات و نمايشگاه كتاب تخصصي در اين همايش برپا شد .

ارشادي بيان كرد: ارتقاسطح علمي و دانش روز در عرصه ورزش در تمام زمينه‌ها از اهداف اصلي اين همايش بوده است.

7210/1656