۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85114793
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ مقاله به همایش ملی آسیب‌های ورزشی در زنجان رسید

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85114793
۳۰ مقاله به همایش ملی آسیب‌های ورزشی در زنجان رسید

زنجان - ایرنا - دبیر علمی چهارمین همایش ملی علمی، تخصصی فیزیولوژی تمرین و بازتوانی آسیب‌های ورزشی گفت: تاکنون بیش از ۳۰ مقاله به دبیرخانه این همایش که به میزبانی استان در حال برگزاری است ارسال شده است.

سید حسین موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اساتید دانشگاه و محققان رشته های ورزشی می توانند در زمینه های فیزیولوژی و تغذیه ورزشی، بیولوژی و فیزیولوژی تمرین، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، مهندسی و فناوری ورزشی، بیومکانیک ورزشی، مدیریت ورزشی، روانشناسی ورزشی و رفتار حرکتی، فرهنگ و بازتوانی ورزشی، اقتصاد ورزشی و حقوق ورزشی، مقالات علمی خود را به این همایش ارسال کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در سه دوره برگزاری این همایش ملی، شاهد ارائه مقالات جدید با موضوعات متنوع بوده ایم، گفت: امیدواریم در همایش اخیر نیز شاهد استقبال بالا در رشته های مختلف ورزشی از سوی محققان علمی ورزش کشور باشیم.

این مسوول با بیان اینکه این همایش دهم خردادماه سال جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار خواهد شد، یادآور شد: نمایه سازی تمام مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) بر اساس تفاهم نامه منعقد شده انجام می شود و مقالات منتخب نیز در مجلات معتبر علمی و پژوهشی منتشر خواهد شد، البته پرداخت جوایز نقدی به مقالات برتر در هر گرایش نیز از دیگر برنامه ها در این همایش خواهد بود.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان به رایزنی ها برای حضور وزیر ورزش و جوانان در افتتاحیه این همایش مهم علمی اشاره کرد و گفت: برگزاری چنین رویدادهای مهم علمی در کشور در ارتقای سطح علمی و انگیزشی اساتید و محققان رشته های مختلف ورزشی بسیار مهم است.

موسوی آخرین مهلت ارسال مقالات را به این همایش، ۳۱ اردیبهشت ماه امسال اعلام و خاطر نشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این همایش و ارائه مقالات می‌توانند به آدرس اینترنتی https://zanjan.iau.ir/hamayesh/fa مراجعه کنند.

چهارمین همایش ملی علمی – تخصصی فیزیولوژی تمرین و بازتوانی آسیب های ورزشی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان خردادماه سال جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha